2009/06/04


Muszáj kicsit dicsekednem, hogy mi húz ki a szaros pelenkák közül (mondjuk ez csak azoknak mond valamit, akik néznek Lost-ot):
Szóval jön Jack Shepard M.o-ra, és háhá, az AXN-hez, szóval lesz jövő vasárnap egy party.
Eddig ezekre a partyka kb úgy mentem, mint ha a fogamat húznák, mert le kell vetni a macinacit, csinibe kell öltözni (de nem akárhogy, nekem főleg nem, lévén a zemberem a második valaki a cégnél), de persze nem vehetem föl a tavalyit, mert akkor kibeszélnek a huszonpáréves szingli csajok, hogy hahh, a főnök felesége a múltkor is ebben a ruhában volt deciki...

Mindezek után az ember tűsarkúban, behúzott hassal feszeng és vérborzalom unalmas dolgokról fecseg (jobbára angolul az ausztrál kollegákkal, akik olyan rémes akcentussal beszélnek, hogy a köszönésüket sem értem), és még a kaja is szar szokott lenni.
Mondjuk legutóbb legalább a hasamat nem kellett behúznom, mert jócskán terhes voltam, és mindenki megértette, hogy a kismama fáradt, ezért húzunk el a vérbe már tízkor. igaz, hogy legutóbb valami CSI-os pasi volt a celeb, de őt nem ismertem, szóval nem tolongtam vele fényképezkedni...

De most majd fogok, és majd jól dicsekszem vele sokat, ez megéri a hasbehúzós feszengést, és bár Sayid a főkedvencem, azért Jack se kutya...

9 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

Bassssssssssssssssssssssszzzzzzzzkiiiiiiiiiiiiiiii

Nekem sem Jack a főkedvencem (tényleg, nem is tudnám hirtelen megmondani ki a kedvenc... hm... a Sawyer se kutya ;) )
De ez tényleg mindent megér!!!

irigy. nagyon irigy.
:S

:)

kata (ribizlifoto) írta...

egyik link sem műxik :(
vagy csak nekem nem?

kata (ribizlifoto) írta...

uccsó :)
ha már "lost"-ozunk...
szóval mindvégig tudtam, mielőtt elkezdtem volna nézni, hogy a dupla évadzáró rész így fog végződni.
Na de hogy tényleg így lett vége ez mocsok piszok szemét dolog volt.
Fél órát káromkodtam egyhuzamban utána :))))))))))))))
ennyi erővel felesleges is volt végig izgulni... :P

Wandababa írta...

Nekem az utolsó sem működik...:( pedig kíváncsi lettem volna a ruhára:)

Eszter írta...

én sem tudok semmi linket megnézni, de így is nagyon irigyellek. aztán majd tessék gyorsan azt a jó kis közös fotót feltenni ám, meg részletes élménybeszámolót várunk :)

presh írta...

ááá, azok nem linkek voltak, nem tudom miért így rakta ki a blogger.
javítottam.
nincs még ruhám sajna, szóval jövő héten az lesz a főprojekt...

Kata asszem én az utolsó évadot újra végignézem majd mielőtt ősszel újra indul a sorozat, mert biztos, hogy több van benne, mint amit először láttam :-)))

Wandababa írta...

De most meg nincsenek linkek...:(
A Jack-es részhez nem tudok hozzászólni, a Lostból életemben kb. 4 részt láttam:)

presh írta...

Nem is voltak linkek, a blogger önellátóan gondolta őket linknek...

Megara írta...

jokep ez a pasi nagyon, szivesen vacsoraznek en is a tarsasagaban :-))