2009/06/15



Na jó, rendben, tényleg nem ez a legsikerültebb kép rólam, viszont az egyetlen, amin Matthew Fox és én együtt szerepelünk.
Szóval be kell érnem ezzel az eszelősen vigyorgó fejemmel. Matthew viszont hajszálpontosan úgy néz ki élőben is, mint a filmen.
Tündéri egy pasi, elképesztően zavarban volt, de nagyon kedvesen tűrte a nők rohamát, nem csak odadugta a képét a fotózáshoz, hanem átkarolta a derekamat.
Szerintem ez jófejség...
Majd rakok még be képeket a partyról.
Azért azt meg kell említeni, hogy nagyon szuper kis buli volt, a hely és a kaja is nagyon rendben volt.
A fenti rémisztő vigyorom is annak tudható be, hogy hónapok óta tartó absztinencia után lecsúszott egy pohár bor, és ettől rettenetesen berúgtam. Jó kedvem volt, és a szám két szélét felragasztották a fülemre...

5 megjegyzés:

Eszter írta...

jó kis kép lett,kár hogy nincs több kép, ahol együtt lennétek láthatóak.

kbee írta...

Szerintem tök jó csaj vagy a képeken:))))

Leddy írta...

Már vártam a képet :) Édes :)

kata (ribizlifoto) írta...

aztaaaaaaaaaaaaaa!!!
MEGCSINÁLTAD!!!!!!!!!!! cooooooooool
:))))))))))))))))))))))
én is vigyorgok veled :)))))))))))))

Anzsi írta...

na azért nem olyan rossz pasi ez :) ;)

Te nagyon csini vagy!!!!