2009/05/20

Kocsiügyek

Kinőttük puntókát bezony, nem háromgyerek-kompatibilis. Ha a babakocsiváz is bent van, akkor a fonott kosaram már nem fér be...
Meg aztán elég lerobbant állapotban is van szegénykém, mostohagyerek, nem vitás.
Szóval el kell adni, és venni újat. Fázom én ettől, én tipikusan az a fajta vagyok, akit ilyen esetekben jól át lehet rázni.
Na persze ha nagyon gazdag lennék, akkor csak besétálnék egy mazda kereskedésbe, és aszondanám, hoci nekem ide egy ilyet. Mivel a mazda nekem abszolúte szerelem, a vágyaim csúcsa. De nem vagyok krőzus, szóval innentől maradnak a kompromisszumok.
Mivel olyan kocsikból, amikbe elfér hátul három gyerekülés korlátozott a kínálat az általam megfizethető árfekvésben, nem túl sok kocsi maradt fenn a rostán.

Leginkább maradt a Picasso, ami egy cuki családi autó, de motorilag nem egy tigris (ez részemről komoly lemondás).
Tegnap aszonta E., hogy nézzem meg a Chevrolet Tacumát, mert egy ismerősének az van, és szuper, vagy Opel.
Neeeem, opelt nem - sikítottam fel, mert a bennem élő sznob azt már nem bírná elviselni.
Szóval megnéztem a Tacumát, és ööö hát, tényleg jó árban vannak, de ez a kocsi olyan rémesen unalmas, hogy ha csak ránézek, elalszom. Jesszusom, hogy nem tiltották még be ezt a kocsit, hát nem okoz tömegszerencsétlenséget, hogy a forgalomban körülötte autózóknak hangos horkolással koppan a feje a kormányon?

Mindenképpen kövér kompromisszum lesz ez, látom én, a bennem élő autómániásnak csúnyán víz alá lesz nyomva a feje, fene a jódolgomat...
Ötleteket és tanácsokat várok ezügyben...

13 megjegyzés:

Anita írta...

Mi nem három gyerek okán, de a rengeteg utazás miatt keresünk éppen nagyobb autót. Ami szóba jön nálunk: Seat Alhambra és a VW Sharan. Szerintem kb hasonló árfekvésben utazhatunk.

odibaby írta...

Peugeot 307SW szintén 3 gyerek-kompatibilis (én néggyel is teszteltem), motorilag is rendben volt a miénk, viszont hát francia tyúk, szóval hisztis egy autó. Amit mi még néztünk a mostani (Toyota Avensis Verso, szintén tesztelve 4 gyerekkel is) előtt az a Kia Seed volt, azt hiszem kombi volt, és az is háromgyerek-képes. 7 év gari van rá, amit mi határozott előnyként könyveltünk el a hisztis Peugeot után, viszont az is kissé unalmaska.
No, jól nem segítettem semmit.

gabi79 írta...

Eddig titokban olvastam. De az autóhoz én is hozzászólok. Ford focus c-max, vagy csak c-max. Mi nagyon szeretjük.
Ha van egy kis időd nézz fel a babanetre, mindenki nagyon hiányol!

mamaka írta...

Anitához csatlakozva a Seat és a VW hármasikrekből a harmadik, amit én nagy imádattal vezetek: Ford Galaxy. A kasznijuk szerintem utánozhatatlanul családbarát, és nagy panorámában van része a vezetőnek. Én nem szeretem a VW-t, mert fapad, de abból van négykerék meghajtású is. Ja és ezek hétülésesek, mindenki befér, én Horvátországig ültem kényelmesen, mint egy fotelben leghátul.

brekka írta...

Hihi, ha az Opel ellen tiltakozik a benned élő sznob, akkor a Tacumától hirtelen halállal meg kellene halnia, az ugyanis Daewoo, akárhogy is szeretnék Chevynek hívni... :)

zso írta...

Én pedig a picasso motorját védem :)) igenis tigris, a szagértő Pasim szerint az egyik legjobb az 1.6, 2.0 l HDI motor. Ezt én másfél év tapasztalátval csak megerősíteni tudom :) A gyerekek pedig imádják, mert tágas, magas, a csomagtartó ua.A fogyasztása pedig oylan ember baráti, higy ettől jobb nem is lehetne :) 5,4-6.0 liter között.
Galaxyval többször szemeztünk, de bizonyos km után szvsz botrányos.Túl sok galaxyt láttunk közvetlen közelről.... VW és Seatot pedig jó ideje nem gyártanak, a legtöbb hazánkban futó ilyen autó külföldről behozott, visszatekert km-es.

kicsinap írta...

Nekünk is Picassonk van egy dizel 1,6-os motorral, semmi baja, szuoerul funkcionál. A fogyasztása nekünk átlagban 5 l alatt van. A gyerekek tök jól kilátnak belőle, belefér hátra még a tesókocsi is, úgy, hoyg még vásárolni is lehet mellé.
A férjem nagyon húzódozott előtte, de msot azt mondja, hoyg annyira megszerette, hogy legközelebb is ilyent veszünk.:-)

Arya írta...

Toyota Corolla Verso. Nekem is 3 a gyerek, nagyon bevált. :-)

mamua írta...

brekka, ráadásul a chevrolet töréstesztjei nem a legjobbak.
én azt hiszem, leginkább japán autót vennék.

pohly írta...

Renault Scenic II. A Picasso haverja (árban is), de csinosabb. Az Alhambra-Sharan-Galaxy triásznak a felébe kerül.

presh írta...

Köszönöm a hozzászólásokat, emésztgetek, gondolkodom.
Picassót már vezettem, egy Mo.-Horvátország távon, az biztos, hogy nagyon kényelmes volt.
Azt hiszem a scenic-et még ki kell próbáljam, mert tényleg jól néz ki, de nekem a külcsínnél fontosabb a vezetésélmény (még ha csak az oviig tart is az :-))

Angiszeged írta...

Presh!

Scénic:). Nekünk a 7személyes változat van, és motorilag, khm, én is hajtós vagyok, épp tegnap húztam meg kicsit a drágát, imádom... És árban jobb, mint egy toyota pl.
A miénk 1,6 benzines, a fogyasztása 7-8 között leeht.

Felszereltségben, kényelemben pedig nincs párja. Annyira gyerekbarát, annyi apró figyelmesség van benne, imádom. Ha hozzámvágnának 10millát, akkor sem szívesen cserélném le, komoly:).

Jah, és bazinagy a csomagtere.

Angiszeged írta...

jhajjj, a tacumát mi is néztük, az egy vicc:)))))))))))))))))