2009/05/22


Hogy mit kaptam szülinapomra Jurától?
Hát olyat, amit elképzelni sem tudtam volna. Megszerkesztette a blogomat, és kinyomtatta könyvben. Mármint hogy csinált egy igazi könyvet belőle.
Majdnem sírtam a meghatódottságtól, de aztán mégsem, mert közben a gyerekek örvénylettek a lábunk körül, Emma büszke volt magára, hogy ő tudta ezt, de mégsem árulta el, Iván meg csalódott volt, hogy ő nem kapott ajándékot, ezért zokogott.
Szóval így csak szipogtam kicsit, és megnedvesedett a szemem, de aztán inkább Ivánt vígasztaltam meg.
Nagyon furcsa ez így végigolvasni a hat évvel ezelőtti gondolataimat. Nagyon sokat változtam azóta, de egy biztos, minden csak jobb lett.
Az én édes szerelmem hónapok óta dolgozik ezen titokban, szerkesztget, formálgat, javítgat, szervezkedik.
Ide kéne valami frappáns lezárás, de semmi sem jut az eszembe, mert komolyan, teljesen le vagyok taglózva ettől az egésztől, annyira kedves meglepetés volt.

15 megjegyzés:

Tünde írta...

Mikor elkezdtelek olvasni, Milos még pocakban volt, és az én lányom is. Akkor egyhuzamban elolvastam pár hónap történését. Aztán másnap is.
Harmadnap a villamoson arra gondoltam, h úgy elhoztalak volna magammal - könyv alakban! Hogy olvasni szeretnélek.. hát igazán nagyon szép ajándék ez a könyv!!!

Milkabogre írta...

Há-há-hát én itt csak hápogok. Gratulálok mindháromhoz (szülinaphoz, könyvhöz - meg természetesen a férjhez).

kata (ribizlifoto) írta...

Jajj de szuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én 2007 karácsonyára csináltam ilyet a nagyszüleimnek ajándékba Lizi blogjából.
Azaz ennyire nem profit, mert nem keménykötéses könyv lett, meg csak 1 év anyaga volt, de tényleg rettenet sok meló!!!!!!!!

Ez nagyon klassz ajándék!!!!!!!!! :)

E.M.A.K. írta...

Boldog Születésnapot! Neked is és a könyvednek is! :)))

Angiszeged írta...

ISten éltessen:))

Ez egy csodás ajándék, elhiszem, nagyon boldog vagy:)

Ja, és az angol is nagyon jó arc a péntek miatt, wow:)

Eszter írta...

Boldog szülinapot, jó egészséget. Tényleg nagy munka lehetett. Gratulálok!

mamaka írta...

Ez valóban egy gyönyörű ajándék. Isten éltessen , és még rengeteg sok örömöt kívánok!

Sziltó írta...

Fantasztikus!

szlivkaszilvi írta...

Először is Isten éltessen téged, másodszor pedig az emberedet, mert még mindig a padlóról szedem össze az államat, olyan szinten esett le ettől az ajándéktól:). Azt hittem eddig, hogy ilyen hihetetlen figyelmességre és ezzel járó iszonyatos melóra csak egy nő képes:).

sneci írta...

EL vagyok ájulva... Ez gyönyörű ajándék. Boldog születésnapot kívánok!

llaura81 írta...

Szia!

A fotókönyvet én már ellőttem férjem 30. szülinapjára - elmúlt 30 év élményei fotókban, szövegben, de ez 5 év múlva nagy 5let lenne egy majdnem 6 éves kislány blogját könyvben végigolvasni...
Megkérdezhetem, hol készíttette kedves párod?
Nagyon megköszönném az infot.

presh írta...

Szia!
Itt:
http://www.konyvmuhely.hu/

llaura81 írta...

Köszi a választ. Épp nézem, azt írják,hogy 10-50 példány között nyomnak, de akkor ezek szerint nem igaz:)

presh írta...

de igaz, minimum 10 példány :-)
nekem is van még 9 :-)))

llaura81 írta...

Akkor ajándék a többi családtagnak...:) Köszönöm szépen!