2009/05/15

A családban rajtam kívül mindenkinek lejárt az útlevele, de az enyém is a lánykori nevemen van még.
Mióta is lehet Amerikába vízum nélkül menni? Több hónapja már emlékeim szerint is. Persze csak akkor, ha van biometrikus útleveled.
Lehet vajon biometrikus útlevelet csináltatni? Természetesen nem. Majd június végétől...
Na tudom én, ez legyen a legnagyobb bajom... Ha kibírtam harminc évet Amerika nélkül, akkor menni fog még egy kis ideig.
Jura szerelmes New York-ba, és én ígéretet is tettem neki, hogy elmegyek vele, ha eltörlik a vízum körüli hercehurcát. Erre tessék, eltörölték...
Na de nem is Amerikáról akarok írni.

Szóval Jura elviszi Emmát és Ivánt Macedóniába Zsófi ballagására, de persze nem volt útlevelük.
Arról szó se essék, hogy öt embernek egyszerre időpontot foglalni képtelenség, tehát maradt a régi megoldás, háromnapi hidegélelmet becsomagolni, nyitásra odamenni, és várni birkatürelemmel.
Én úgy számoltam, hogy nyolctól délig ott leszünk. Ehhez képest úgy másfél óra alatt cakklipakkli végeztünk. És még az okmányirodás hölgynek is szereztünk néhány vidám pillanatot. (Nem az a pillanat volt az, amikor Iván felmászott a nyitott ablakba, és megpróbált kimászni a párkányra.)

Nincsenek megjegyzések: