2009/04/23

Milosügyek
Egész héten másra sem tudtam gondolni, mindig beúszott a fejembe az aggódás, hogy mi lesz az izotóp eredménye. A vizsgálat alapján biztos voltam benne, hogy rossz hírt fogunk kapni.
Ma beszéltem a nefrológus dokival, aki azt mondta, a vesék egész jól működnek, nagyon határeset a műtét.
Szerinte egyelőre ne műtsék meg, május végén menjünk el egy kontroll UH-ra, és annak alapján döntsük el a dolgot.
Kérdeztem, hogy ezek szerint lehetséges-e a javulás is, és azt mondta, elképzelhető.
Amikor letettem a telefont, elsírtam magam örömömben. Lehet, hogy végre elúszik a fejünk fölül ez a rettenetes sötét felhő? Május 27-én kiderül...

9 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

Elúszik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Megara írta...

ohh de jo hirek :-))))))))))) nagyon drukkolok hogy elusszanak azok a felhok :-)

sneci írta...

huh, mióta megszületett ezért izgultam, és annyira erős és egészséges babának látszik. jaj, csak legyen úgy!

moes írta...

de jó hírek :))))

Leddy írta...

Drukkolok én is, hess felhők!!

mamaka írta...

:)))))))))))

Milkabogre írta...

:)

Eszter írta...

JUHÉJ! :)

sipric írta...

Éljen! Hajrá Milos! :)