2009/02/11

Punnyadok a gép előtt, mondhatni csak reszelgetem itt a körmömet.
Valami tompa kábulat ül rajtam, elfáradtam no, két napig bent a városban, izgulni, menni, vizsgálóasztalokra feküdni, reménykedni.
A tegnap délutáni eufória (ahogy az a Nagykönyvben írva vagyon) ma szolíd fásultsággá változott.
Biológiai oka van, mondják az okosok, kifáradnak az örömhormon termelő sejtek, és átlagon alul végzik a dolgukat.
Igaz lehet ez, mikor egyszer kipróbáltam egy fél extasit, egy napig szerelmes voltam a világba, a világ is belém. Aztán jött két hét depi.
Jaj, jaj, mit válaszolok majd a gyerekeimnek, ha megkérdezik, hogy anya, te drogoztál valaha? Igazat mondjak, vagy okosat? Hát azt mégsem mondhatom, hogy igen, drogoztam, és állati jó volt... Bakker...
Szóval csak punnyadok itt, és hülyeségeken agyalok.
Tulajdonképpen bármin szívesen agyalok, csak arra ne kelljen gondolonom, hogy hát igen, eljön majd az a nap, amikor fel kell feküdni arra a keskeny, kényelmetlen asztalra, lábakat a kengyelbe, és jön a tuti...
Azt mondják, ilyenkor valami nagyon kellemes dologra kell gondolni. Hogy például egy napsütötte tengerparton sétálok. Ezt a tengerpartos dolgot már próbáltam, nem jött be.
Az meg nem túl ősanyás, ha arra gondolok, hogy heverünk a haverokkal a kanapén, szívjuk a dzsangát, és váltjuk megfele a világot, vagy csak röhögünk agyatlanul egy repedésen a falon...
Vagy mondjuk még jobb lenne egy jól időzített megfelelő helyre és módon beadott EDA.

3 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

"ilyenkor valami nagyon kellemes dologra kell gondolni"

jut eszembe az email amit a minap kaptam:

"Az egyik magazin pályázatot írt ki nőknek a legcikisebb nőgyógyászati
élményük megírására. Az 5000 dolláros fődijat ez a pályamű vitte el:
Délre kaptam időpontot a nőgyógyászhoz, örültem, hogy délelőtt
viszonylag stressz mentesen fel tudok készülni majd az eseményre.
Reggel azonban telefonhívást kaptam a rendelőből, hogy jó lenne, ha
9:30-ra ott tudnék lenni. "Persze, ott leszek" mondtam a legnagyobb
nyugalommal, és csak utána estem pánikba. A reggeli kapkodás a
szokásos menetben folyt, gyerekek
reggeliztetése, öltöztetése, uzsonnák csomagolása, fuvarozás az
iskolába, óvodába stb. 8:45-re értem haza, nem volt már idő újabb
fürdésre, ezért csak gyorsan felkaptam a mosdókesztyűt a kád
mellől, és jól lemostam magam "ott". Autóba vágtam magam és rohantam
az orvoshoz. Felfeküdtem az asztalra, a fejemet a fal felé
fordítottam, és azt képzeltem, hogy Párizsban sétálgatok. A doki
megszemlélte a terepet, majd így szólt:
- Huha! Látom, ma volt egy kis különleges felkészülés...
Nem tudtam, miről beszél, nem reagáltam semmit, tovább sétáltam "Párizsban".
Hazamentem, a nap további része a szokásos rutin szerint ment, főzés,
gyerekek összeszedése, házi feladatok ellenőrzése stb. Délután felé a
lányom ijedt hangon kérdezte:
- Anyu, hol van a mosdókesztyű a fürdőszobából?
- Kidobtam, vegyél elő másikat.- mondtam neki. Mire a lányom:
- De nekem az kell, mert benne volt az összes csillámporom és flitterem! "

...


Kissé hosszú komment lett, de legalább addig sem a kengyelen meg a szűk asztalon jár az eszed :))))))

presh írta...

kúúúúúl sztori :-)))))
ez tuti eszembe fog jutni legközelebb ha odajutok. aztán győzzem magyarázni a dokinak, hogy min vihogok :-))))

Kriza írta...

csak azért nem röhögök nagyon!!!!! hangosan, mert itt a 10 éves fiam és nincs kedvem megosztani vele a story-t :-)))))))))))))))))))))))))))

nehéz lesz kiszedni Milost a röhögés közben :-)