2009/02/13

Nyílj meg föld alattam.

Tegnap este történt a boltban, ahova ovi után mentem be a gyerekekkel.
Állunk a sor kellős közepén, körülöttünk százezer ember.
Emma (jó ovis módjára) süvöltve közölte velem:
- Anyaaaaa! Én folyton pukizooook!

Nyílj meg föld szép csendben, és nyelj el engem iziben... Lopva a körülöttünk állókra pillantottam. Szegények próbáltak nem túl hangosan és feltűnően röhögni.

Ezek után az én drága kislányom kibontotta a kindertojást, amiért hosszasan könyörgött, és kidobta a csoki részét.
Elhűlve kérdeztem, hogy mit csinál. A világ legtermészetesebb módján válaszolta: vigyáz a fogaira.
Ááááááááááááááá...

6 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

:))))))))))))))))))))
legalább lett az ottani embereknek egy jó kis nem átlagos estéjük Emma egyéni stílusának köszönhetően
:))))))))))))))))))))

kata (ribizlifoto) írta...

kicsit nem lenni magyaros előző komment, szorri :P

Eszter írta...

EZ JÓ!!!!

szlivkaszilvi írta...

Ez a kinderes sztori olyan, mint hogy én rendre 780Ft-ért veszek a McDonaldsban 20Ft-os műanyag mütyürt, mert teljesen meg van veszve a happy meal menü játékaiért, de enni nem eszik meg hamburgert. Bár, ez utóbbit én nem bánom, csak a pénztárcám:). Még jó, hogy elég ritkán megyünk Mekibe:).

Kocek írta...

ööööö, szlivka, meg lehet azokat venni menü nélkül is ám kevesebbért. :-)

sneci írta...

- Kislányom! Én is folyton pukizok, csak nem mondom ilyen hangosan a boltban.