2009/02/16

Májsziügyek megen

Szombaton még kihasználtuk az ajándék potyahétvégét, és csavarogtunk egyet Jurával. Kapóra jött a Valentin nap is, elhatároztuk, hogy elmegyünk étterembe is.
Emma megígértette velünk, hogy veszünk neki cumit. Szívem vajból, agyam tésztából, megígértem.

A Brendonba mentünk, mert speckó kívánságok voltak, macis legyen. Álltunk álltunk a cumik előtt, és tanakodtunk.
- Basszus -nyavajogtam - ezek olyan kisbabásak.
Jura egészen furcsán nézett rám, és tagoltan azt mondta:
- De hát a CUMIK előtt állunk...

Bakker, télleg, ott állunk a cumik előtt, aminek legkevésbé sem célközönsége a hatéves korosztály.
Így aztán elgondolkodtunk, milyen mondatottal is fogunk fordulni az eladókhoz a következő években. Pl:
- Elnézést! Van esetleg Harry Potteres cumi? vagy
- Bocsánat! Emós cumit tartanak? esetleg
- Khm! Swarovszky kristályos cumit keresek... érettségire lesz... neadjisten
- Ezt a gyűrűdíszest kérném. Be tudnák csomagolni? Nászajándéknak szánjuk...

6 megjegyzés:

Sziltó írta...

:D
Én a saját ujjamat szoptam. A mutatót. Elég sokáig. Nagyon sokáig.. Még általánosban is. Ha nagyon fáradt voltam még talán párszor felsőben is. Azóta se. Nem fér már be kényelmesen a számba :)
De nagyon jót kacagtam a bejegyzéseden.. :)

szlivkaszilvi írta...

Nem is akartatok/akartok bevetni egy adjuk oda a télapónak vagy akárkinek trükköt? Na, persze nem erőszakkal, csak úgy próba szerencse képpen:).

presh írta...

De, a Fogtündér írt neki levelet, hogy napközben már ne cumizzon. Az teljesen működik is. Elalváshoz használja csak, utána kiesik a szájából. Ez már eléggé elhanyagolható mennyiség a régi cumizáshoz képest, szóval ezzel már nem akarok erőszakoskodni.

tunesz írta...

ez a májszi egyébként nagyon kúl kifejezés :-) akár valami tinisztár neve is lehetne :-)
egy pillanatig gondolkodnom is kellett, hogy mi is ez? milyen új sorozat ... :-PP

sneci írta...

zseniális :)))) a Swarowskyból mi is kérnék!

mamaka írta...

Ha hercegnőset lehetne kapni, Lizi is, ha kalózosat, Lóci is tuti rászokna. Még jó, hogy nincs:))) Swarovskys...cumiláncon hordanám a kabátomra csíptetve, úgyis szeretem a picit szokatlan dolgokat. Nana! Nehogy kipróbáljam!