2005/01/26

emma a hoban
Ma elég mozgalmas napunk volt.
Tegnap éjfél körül értem haza, kicsit dorbézoltam a lányokkal a városban, minden rádió azt harsogta hogy a hóhelyzet miatt már a katasztrófavédelem is készültségben van. Sorra másra láttam a hókotrókat, só- és homokszórókat fel s alá grasszálni az utakon, közben meg sehol még csak egy felhő sem, az út száraz, kellemes nulla fok közeli hőmérséklet.
aztán reggelre esett úgy négy centi hó. Emma nagyon élvezte, először bizonytalanul toporgott benne, kóstolgatta, majd egyre bátrabban trappolt benne, nyalogatta.
Nagyon édes volt.
Délután mi mentünk Jurával és Ivánnal a városba, IKEÁ-ztunk. Emma meg itthon maradt anyuval. Kimentek szánkózni is. Bárcsak ott lehettem volna, annyira édes lehetett, szivesen láttam volna a kis hidegtől kipirult arcát.
Huhh na valami szépet akartam írni, ami kifejezni hogy milyen fantasztikus látni ahogy felfedezi a havat, de nem bírom összeszedni a gondolataimat.
Megyek is, elteszem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések: