2012/06/11

Első hét

Letelt. Zárásképpen tegnap délután volt Emma szülinapi zsúrja és kissé elhajlottam. Hétvégén nem is tornáztam.
Súly: 61,8 kg
Ezen a héten még G. menü, de jövő héttől kipróbálom a Norbi update-et. Semmi stratégiai megfontolás, egyszerűen reménykedem, hogy az ehetőbb, mint ez. Árban nem nagyon van különbség.
Derékbőséget ma tuti nem mérek, mert tegnap lecsúszott pár pohár bor is, és a szokásos másnapos püffedés van rajtam.
Látványra egyébként lényegesen jobb a helyzet.
(Jura is elkezdett velem fogyózni, ő az Angyalkonyhát választotta. Állítólag a kaja finom. Sajnos mozogni nem mozog. Az induló súlya 99,6 kg volt, ma reggel 97,4 kg.)

1 megjegyzés:

csibe írta...

Szia!
Én is végigettem ezeket a fogyis kajaszállítókat :) - nekem a Béres Alexandra-féle menü jött be messze a legjobban. Eddig két hónap alatt leadtam nettó 6 kg-t torna és éhezés nélkül, és kifejezetten finomak a kajái. (nem kapok semmit a reklámért, tényleg csak a pozitív tapasztalatot osztom meg :) )
Györgyi