2009/12/30

Új mánia...

Az egész onnan indult, hogy egy adag mosódiót készültem megrendelni a Zöldabc-től, és megláttam a pop-in mosható pelusokat.
Nagyon megtetszettek, elkezdtem szaglászni, kutatni, nyomozni.
Aztán ahogy ez nálam már csak lenni szokott, rákattantam rendesen. Ma már meg is kaparintottam a négy első pelusunkat, két bambusz belsős Pop-in V2 AIO (all in one) OS (one size) -t, és két (kicsit használt) BumGenius 3.0 organic-ot.
Első körben a Pop-in jobban tetszik, tapintásra finomabb még a külseje is, és főleg nagyobb, ami komoly szempont egy ilyen sűrű gyereknél, mint Milos.
Amikor átvettem a Pop-in-okat, szétbontottam, mindenhol bársonyos puhaság, csak tapogattam, símogattam, és közben arra gondoltam, hogy hogy tekerhettem azt a finom kis bőrét azokba a rettenetes, szúrós műanyagokba eddig?!
Annyira más ez az egész, fogni kell egy ilyen pelust ahhoz, hogy az ember érezze a teljesen nyilvánvaló különbséget....
Már alig várom, hogy használni kezdjük.
Íme a kép az új szerzeményekről (középen egy selyem pelusbetét, ami szárazontartó, antiszeptikus, gyulladáscsökkentő hatású - állítólag):



2 megjegyzés:

tothmagdi írta...

Hogy én ezen milyen régóta tépelődöm! Most megint ráizgultam ;-) megyek is körülnézni
B.Ú.É.K.

Lipodresch írta...

Szió
Én is most harmadikkal a küszöbön kattantam rá! Illetve már az elsővel is vacakoltam csak nem mertem magam rászánni...
Most a középsővel már gyakorlatozunk, mire megjön a kicsi már roppant profik leszünk! :)


Próbáld ki a BumGenius mikroszálasát! (one size BG 0.3) Szerintem nagyon jó! Nálunk simán kibír egy éjszakát! És nagyon gyorsan szárad! Egy nap sem kell neki! Nálunk ez is szempont.