2009/12/21


A filmkritikákat elsősorban pasik írják, így nem is csoda, hogy eléggé lehúzzák a Blood Ties-t.

Pedig igenis szuper sorozat, persze főleg nőknek. Persze ne várjunk Lost-os látványvilágot, töredéke pénzből forgatták, de én valahogy nagyon kedvelem az efféle sorozatokat (a Torchwood is BBC Wales gyártmány, Jura szerint az mondjuk a szegedi körzeti tv-nek megfelelő társaság), ez egy általam ismeretlen, de pasik által szitokszónak számító Lifetime nevű csatorna készítette Kanadában.

Engem a látványelemek nem különösebben nyűgöznek le egyébként sem ha egy sorozatról van szó, hiszen azt legfőképp félszemmel vasalás közben, vagy a monitoron nézem. (Más a helyzet egy mozifilmmel, ott domborítson a CGI!). Szóval tökéletesen megfelel egy béna zombimaszk is, vagy egy ügyetlen füstfelhőben eltűnés, a lyukakat betömi a fantáziám, egyébként is beszari vagyok, sokkal megnyugtatóbb egy ügyetlenül maszkírozott farkasember, vagy démon, mint egy "hihető" példány.
Na száz szónak is egy a vége, ez egy jó sorozat, élveztem minden részt, kellemes volt, jólesett.
Kár, hogy csak két évad készült belőle, és valószínüleg nem is lesz több...

1 megjegyzés:

Leddy írta...

Ahogy írtad, felkeltetted az érdeklődésemet, utánakerestem a neten, miket írtak róla, aztán én is belevágtam. Most végeztem az 1. szériával :) aranyos, bár néha túl kiszámítható, de most már kivi vagyok mi lesz a vége :) Köszi a tippet!
Közben mi a Dextert kezdtük el nézni közösen esténként(mert ez csak saját sorozat, párom marad a CSI-nél).