2008/12/27

Milosügyek

Karácsony előtt még volt egy UH. Nem sok kedvem volt elmenni, nem szeretek rossz híreket hallani.
Rossz híreket kaptunk.
A bal vese is romlott újra, 13 mm a tágulat (4 mm-t nőtt), igaz a kéregvastagság 8 mm, ami teljesen jó. Emiatt a vese miatt továbbra sem kell agódni, úgy gondolom.
A jobb vese 29 mm (8 mm-t nőtt), kéregvastagság 5 mm, ami elfogadható (3 mm alatt biztos a károsodás).
Ha ilyen ütemben nő a jobb vese tágulata, komolyan veszélybe kerül az épsége. Persze egy vesével is lehet élni...
Milos baba csücsül, így aztán nem is csoda, hogy egészen máshogy érzem mozogni, mint a másik kettőt.
Ennek a sok dolognak a fényében elég valószínű a császár, túl nagy rizikó lenne belemenni egy indított hüvelyi szülésbe, főleg ha tényleg faros marad.
A fejét 4 héttel nagyobbnak mérte a doktornő, ezen már nem is akarok parázni, azt gondolom, hogy van ő olyan alapos és jó diagnoszta, hogy ha baj lenne, meglátná.
Kezdek elfáradni, jó lenne egy kis tartalék erő valahonnan...

6 megjegyzés:

kicsinap írta...

Borzasztóan drukkolok nektek!! Még simán megfordulhat, nekem a középsőm a 30-31. hét táján fordult meg és a 36.-on megszületett.
A feje miatt meg tényleg ne aggódj, nálunk mindegyik gyereknek 3-4 héttel nagyobb volt a feje, mint a lába.
Sok-sok erőt!

szlivkaszilvi írta...

Van neked tartalék erőd bőven, mindig elő tudod varázsolni a kellő időben:). Gondolok rád:).

Milkabogre írta...

Ó, iricc, ne mondjál már ilyet, én pont erőt gyűjteni, feltöltődni jövök a blogodba.
Nem lesz semmi gond, érzem, és nekem mindig igazam van:)

tunesz írta...

Iricc
kisebbik nekem is a 36. hét után fordult meg (mondjuk azt éééreztem :-) )
nézz a családtagjaid szemébe, ott van bennetek az erő ;-)

kbee írta...

Valóban, belőled mindig erő sugárzik.
Nem lesz egyszerű, de megoldod, mint minden mást. Tudod a dolgod...!

lappantyu írta...

én meg csak egyszerűen ölellek és rengeteget gondolok véletek!