2008/12/02

Karácsonyi ajándékok

Idén nagyon főtt a fejünk, hogy mit vegyünk a srácoknak. Mivel nem kaptuk meg a plusszpénzt, amire számítottunk, elég szűkös a költségvetés.
Jura valamilyen zeneszerszámot akart nekik, nem mellesleg nagyon régóta vágyik egy digitális zongorára. Iván egy ovis rózsaszín műanyag gitárba szerelmes.
Szerintem játékot kell venni nekik, Jura szerint igazit.
Nagy dilemma.
Voltunk hétvégén a Metróban, volt kis tanulógitár (igazi), és olcsó, de mégis elég komolynak tűnő digitális zomgora (ármaximumon belül).
Én mégis fáztam a gondolattól, hogy ezeket kapják.
Élénken él bennem a tavalyi kép, amikor mindketten játék laptopot kaptak, igaz, nem tökéletesen egyformát, ebből az lett, hogy a teljes ünnepek alatt valamelyik mindig visított, hogy a másiké kell neki.
Valami ilyesforma kép lebegett a szemem előtt, mikor elképzeltem az ajándékbontást idén.

Így aztán egy svédcsavarral megoldottam a dolgot.
Ők kapnak egy-egy duplo készletet, Jura kap egy digitális zongorát (úgyis vágyott rá), én meg, nos... egy gitárt...
Így elvesszük az enyém-tiéd harcok élét, Jura is megkapja, amire vágyott, én meg elégedett vagyok a megoldással...

1 megjegyzés:

szlivkaszilvi írta...

Húúú, nagyon röhögtem:). Bocs:)!