2008/12/12

Fotózás
Ígértem, hogy írok róla, csak vártam az elkészült albumot. Tegnap készen is lett, aki kíváncsi rá megtekintheti a követkető úton:

Katt Patrícia oldalára itt
aztán jobb lent a "clients" feliratra
ott feljön egy jelszókérő ablak, oda be kell írni, hogy jura

Kicsit bonyolult, de én még hetekig nem lennék képes ilyen gyönyörű albumba rendezni a képeket. A photobucket meg gagyi ehhez.
A fotózás egészen olyan volt, mint mi. A kezdeti zavar hamar feloldódott, és vidám vásári hangulatba lendültünk át. Patríciának különös érzéke van a gyerekekhez, mert képes volt elérni a "nem akarom, hogy lefényképezeneeeeek"-et visító gyereknél, hogy egy perc múlva az ölében üljön, mintha régi cimborák lennének.
Őrületes mennyiségű képet kattintott, aminek igen nagyon része szuper lett (gondolom nagyjából csak azok mentek a levesbe, amik mindenféle fénymérési és beállítási célzattal lettek ellőve).
Nagy bánatomra Patrícia nem gyógyít fotosoppal... :-)

Tegnap felmentünk hozzá a cd-ért, amit díszpapírba csomagolva kaptunk meg, mint egy kis ajándékot.
Nagyon ajánlom mindenkinek, mert felejthetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak, na és pesze gyönyörű képekkel.
Most szerkesztem belőle a könyvet, amit remélem Karácsonyra ki is tudunk nyomatni.
Milos születése után jön a következő kör, és nekem már a fejemben is vannak mindenféle elképzelések nyárról, hogy micsoda fényképek készülhetnek a kertben...

12 megjegyzés:

mamaka írta...

Köszi, hogy megmutattad :)

kata (ribizlifoto) írta...

jujjjj dejóó képek!!!

Azért voltam ám ennyire izgatott, meg mentettem el anno Patrícia honlapját, mert én is tervezem egy jó ideje ezt a projektet...
Csak nem találtam még megfelelő fotóst, vagy akit néztem, annak az árai voltak horrorisztikusak, stb.

De ezek a fotók (is) meggyőztek, hogy nagyon-nagyon jó ötlet profival készíttetni olykor-olykor egy sorozatot.
Összehasonlíthatatlanul más érzés ilyen képeket visszanézegetni majd...
:)

Köszi. :)

Megara írta...

gyonyoruek lettek a kepek :-) te meg kerhetsz reszesedest Patriciatol mert tavasszal mi is kihivjuk ot. elore latom a zold fuben viragok kozt a lanyaim :-) elore bekell tan jelentkezni ilyenkor?

lappantyu írta...

gyönyörű. egyszerűen gyönyörű, de én meg pl azt érzem, hogy engem ne fotózzon, mert úgyse leszek ilyen szép, mint iricc oszt akkor megette a fene. :))))))))))

mamua írta...

tényleg nagyon szép képek:)

de ez hülyeség, lappa, ezek a fotók a családnak készülnek, és a te családodnak te vagy a legszebb anyuka, a te párodnak te vagy a legszebb nő!:)

presh írta...

Megara nem kell túl előre bejelentkezni, nekünk ebben a karácsonyi rohanásban is tudott következő hétre időpontot adni.

lappa ne viccölj már, bárkiről nagyon egyszerű ezer kép közül lőni olyat, amin nagyszerűen néz ki. rég láttál, mostanában nem nézek ki valami ragyogóan... smink, fény, jó fotós kérdése az egész.
egyébként meg csatlakozom mamuához, kérdezd csak meg a fiaidat, ki a legszebb nő a földön, borítékolom a választ. nagyon jó soksok év múlva elővenni a közös képeket...

lappantyu írta...

amellett drágáim hogy alapvetően viccőtem és iricc szépségét próbáltam volna szavaimmal megtámogatni, amellett nem tudok elhaladni amellett, hogy nebasszátok mán, hát nyilván, hogy szeret a pasim, tetszem is neki, egy csomó tulajdonságomat meg kifejezetten nagyon szereti, de hát nem is hülye, nem is vak, hogy engem lásson a legszebbnek a világon, esküsztök, hogy nálatok ez így van? :)
nekem a pasim sem a legszebb férfi a világon, én se vagyok se hülye, se vak, vele szeretnék élni amúgy életem végéig, de nem a legszebb. :)

valójában azt kellene látnunk? hogy a legszebbek vagyunk? nemár. :)))

képekre vissza: abszolút nem azt tart vissza, hogy hogyan néznék ki, hanem zavarna egy ilyen fotózás, úgy érzem, kényelmetlenül érezném magam, én is és emberem is. de közben meg szeretnék ilyen képeket, igen, pont amit írsz: ez később nagyon nagy élmény lenne, a gyerekeknek főleg.

mamua írta...

nem a "tárgyi szépségre" gondoltam. ahogy néztem iriccék fotóit - amellett, hogy iricc tényleg jól néz ki:) -, szóval igazán ami szép számomra az ő fotóikon, azok a pillantások, azok a pillanatok, amiket a fotós elkapott. ahogy jura mosolyog rájuk, ahogy ott az a négy kéz a pocakon, ezek a szép dolgok. és igenis, a pasimnak az én mosolyom a legszebb, ebben hiszek :) mert nem mondom, helyes a jura is, ahogy a lányát nézi az egyik képen, de az én férjem, ahogy a mi gyerekünket nézné egy ilyen fotón, még jobban tetszene. hát erről írtam én. nem arról, hogy az én férjem jóképűbb, mint iriccé és nem is arról, hogy te szebb vagy, mint iricc, hanem arról, hogy a te pasidnak a te arcod, te mosolyod, te tekinteted a szívmelengetőbb, nyilván, mint iriccé. na érted?:)

mamua írta...

az élményről meg annyit: ezért kell a jó fotós. az esküvői fotózáson is hipp-hopp feloldódtunk, sokat nevettünk, viccelődtünk, mert olyan volt a fotós, amilyen, elmúlt a feszengésünk. és látod, Patrícia is elérte a család minden tagjánál, hogy oldódjon, ne feszengjen, szeretgessék úgy egymást, mintha ő ott se lenne:)

presh írta...

lappa nem azt mondtam, hogy a férjedet kérdezd, hanem a fiaidat. egészen biztos vagyok benne, hogy szerintük te vagy a legszebb a világon.
a többi nyilván igaz, perszehogy nem mi vagyunk a legszebbek, meg a pasijaink sem a legszebbek.
meg mernék rá esküdni, hogy az én pasim jobbára azt a 21 éves bombanőt látja amikor rám néz, mint ami akkor voltam, amikor megismert. mint ahogy én is jobbára azt a 35 éves pasit látom benne, akit megismertem. néha feleszmélek, hogy hát több az ősz hajszála, mint a nem ősz, mennyi-mennyi szarkaláb, növekvő pocak, és akkor azt gondolom, hogy ejj, de jól áll neki.
jól is van ez így.
és a fényképek meg kellenek, mert 10-20 év múlva jó eséllyel tényleg szabbul fogunk kinézni, és akkor milyen jó lesz megnézegetni a mostani képeket :-)))

egyébiránt mamua minden szavával egyetértek :-)))

E.M.A.K. írta...

Gyönyörűek vagytok, nagyon jól sikerültek a képek. A családi képek olyan meghittek és idilliek, hogy szinte el se hiszi az ember. A gyerekek meg egyszerűen gyönyörűek, de nem csak ezeken a képeken!!! :))) (ui.: csodásan jól áll neked a kismamaság!)
b79andi

lappantyu írta...

értem én és igazatok is van teljességgel, plusz még amúgy is ti ketten vagytok nekem (mármint iricc és mamua) az a két ember, akikre a legeslegjobban felnézek a párkapcsolatuk miatt, úgyhogy így aztán végképp.

mamua, hej, de szívesen megnéznék egy ilyen fotósorozatot rólatok is, gyönyörűek lennétek!