2008/12/05

Hja kérem...

Karácsonyi műsor lázban égnek az óvónénik. Az már kiderült, hogy Emma mesélő lesz, teljesen világos, akkora szereplésvágy van benne, hogy csak na.
Iván a másik véglet, régóta sejtem, hogy neki esze ágában sem lesz szerepelni semilyen műsorban.
Minap beszélgettem az óvónénivel, aki azért szeretett volna ráosztani valami könnyű kis statiszta szerepet. Csillag, bárányka, vagy valami ilyesmi.
Nem és nem, az én fiam nem akar se csillag, se bárány lenni. Ő kisfiú akar lenni. Óvodás kisfiú! - jelentette ki megfellebbezhetetlenül.
Teljesen megértem, éppen hogy csak megtalálta a valódi, saját, rólam leválasztott identitását, ki a franc akarna akkor egyből csillag, vagy bárányka lenni.
Szerencsére óvónéni nem nagyon erőszakoskodott, én meg megnyugtattam, hogy kiválóan boldog leszek egy olyan karácsonyi műsorral, ahol a fiam nem szerepel (sőt, komoly összegben tudnék fogadni arra az eshetőségre is, hogy végig az ölemben fog ülni).
Zág són, majd lesz jövőre csillag, vagy ha akkor sem, hát én biztos nem sírom tele emiatt a párnámat éjjelente...

Nincsenek megjegyzések: