2008/12/26

Könyvklub

Stephenie Meyer - Twilight

Jézuska tojta nekem szenteste ezt a könyvet. Jézuska nagyon jófej, mert tudta, hogy pontosan erre a könyvre vágyom legjobban. Zsófi azt mondta, neki tetszett, és mivel összepasszol az izlésünk, sejtettem, hogy tényleg jó lesz.
Este bele is kezdtem, és ugyan az első 70-80 oldal dögunalom volt, nem adtam fel.
Aztán egyszercsak beindultak az események, olyannyira, hogy le sem tudtam tenni. Kiolvastam egy szuszra mind az ötszáz oldalt még aznap éjjel.
Hát mit is mondjak?
Nem egy világirodalmi műremek. De izgalmas, fordulatos, lebilincselő. Jólesett belemerülni ebbe a világba, és nekem külön kellemes élmény volt, hogy nem volt benne felesleges ijesztegetés, vértócsák, gyilkolászás (amit azért elég nehéz kikerülni egy vámpíros könyvben).
Azt mondják, ez az új Harry Potter. Hát azért attól nagyon messze van, hiszen azt a kellemes brit eleganciát és szinvonalat nehéz überelni - de az is lehet, hogy csak én vagyok elfogult.
Mivel most megy a mozikban a film is, két ünnep között mindenféleképpen meg szeretném nézni.

Nincsenek megjegyzések: