2006/04/09

Öntudatos magyar állampolgárnak érzem magam, most voltam szavazni. Nem mondom kire, tiszteletben tartom a kampánycsendet - mellesleg úgyis tudjátok.
De ami a legérdekesebb volt, rengetegen voltak, a helyi iskola környéke nyüzsgött az emberektől, alig találtunk parkolóhelyet. A szavazóhelységben sorba kellett állni, hogy megkapjam a két, ívnyi nagyságú szavazólapot, amit aztán beikszelt állapotban megpróbáltam egy normál méretű borítékba tuszkolni. Komoly kihívás volt.
Megnyugodva tértem haza, megcselekedtem amit megkövetelt a haza!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen, ezen en is mosolyogtam-bosszankodtam, hogy adnak ket oriasi meretu lapot, es egy kicsi boritekot....:) nalunk az ovodaban van a szavazohelyiseg, erdekes volt most EZERT odamenni:) es nem is voltak sokan:)

Névtelen írta...

Nálunk baromi sokan voltak szintén. A volt általános iskolámban, a tornateremben kellett szavazni:) MOndtam is Fanninak, aki egész úton erről kérdezősködött.
Mellesleg őt is megkérdeztem minap, kire szavazna, erre közölte öntudatosan: "Fannira".
Azt a vicces méretű baromi nagy papírt én se értem...

Névtelen írta...

miért gondolod, hogy "úgyistudjuk" kire szavazol? én teljesen nem tudom, szerintem nem is olyan egyértelmű dolgok ezek, hisz tudom rólad, hogy liberálisan gondolkozol, de azt is tudom, hogy jó feleség és jó anya vagy akinek fontos a család, némi lokálpatriótizmust is felfedezek benned, simán, szóval szerintem nem is olyan egyértelmű dolog ez a pártpreferencia...
de a hosszú hajad az sokkal jobban érdekel:)))

Névtelen írta...

Azért mert írta már. :-) De a hosszú haja engem is jobban érdekel. :-)

presh írta...

igen, tenyleg irtam mar, az mszp-re szavaztam egyebkent.
de ez mellekszal, nem nagyon politizalok.

Névtelen írta...

bibí, én meg már láttam is a hosszú haját!:P