2006/03/29

Az alábbi levél érkezett a bébicsőszös hirdetésünkre (X. Y. egy férfi nevét rejti, mert én adok a személyiségi jogokra):

" X. Y. vagyok.
Én is őrbottyánba lakok és nagyon nagyon szeretem a gyerekeket.
Sajnos magát névről nem ismerem de szerintem ön se engem.
Az árról meg tudunk egyezni mert mivel nem kell utazgatnom és
általában ráérek ezért nem kérnék sokat.Számomra öröm hogyha
gyerekekkel lehetek ez a másik ok amiért olcsón elválalnám.
várom válaszát ha még áll az ajánlata."

Szimpatikus fiatalember, igaz?

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

azonnal vedd fel ;)))))

Névtelen írta...

te jó ég :)))

Névtelen írta...

Öööö, izé. Azért nézz a körmére.
ä = alt 0228

Névtelen írta...

Milka vagyok!!!!!!!!

Névtelen írta...

Szóval lehet, hogy szemét vagyok, de mostanában többször botlok ilyen pasikba, a csevejben is feltűnt egy, a babaszobán is, az indexen már korábban is, énnekem ez kissé gyanús.
Remélem, nincs igazam, nem is szoktam gyanakodni általában, inkább naív vagyok, csak ez már feltűnő volt, ez a sok véletlen pasi szinte egyszerre.

presh írta...

draga milka!
csak nem gondolod hogy akar valaszoltam is neki? :-DDD

Névtelen írta...

Hát iricc, nem tudom, szóval akár frankó is lehet:)

presh írta...

persze, de ennek a kiprobalasahoz meg nagyon kicsik a gyerekeim. ha 6-8 evesek lennenek, akkor meg akar ki is probalnam, de amig meg nem tudnak beszelni, es pelenkasok, addig inkabb a megfelelo vegzettsegu es gyakorlatu szityot valasztom :-D