2006/03/29

Most zabáltam magam gyomorrontásig tejszínes-cadburry-s palacsintával. Azt hiszem az eddig jóízűen elfogyasztott két Cuba Libre után befigyel egy Jager is (nemtom hol az umlautos a, ha valaki talál egy feleslegeset küldje el nekem postafordultával).
Így aztán végképp komoly esélyekkel indulhatok a "család alkesze" titulusra, amely oly méltatlanul hever parlagon apám halála óta.
Ma ismét négy gyerekesek vagyunk, és én gyáván megléptem a felelősség elől, és léhán elautóztam egy fodrászhoz. Klassz lett a hajam, szép színes, jövő héten még hosszú is lesz. Igaz a szalonban kicsit feszengtem, különösebben nem tudtam hozzászólni a menő ékszerek fellelhetőségét taglaló témához, és lopva megtöröltem a cipőm orrát a nadrágom vádli részén. Hiába no, sáros utcában lakunk. Önvédelemből belemerültem egy pletykamagazinba, ahol teljességgel érdektelen dolgokat tudtam meg számomra ismeretlen emberekről. Felvilágosítottak, hogy ez azért van, mert nem nézem a menő sorozatokat. Hát ez tény.
Nem vagyok trendi, na... Szerencsére nem is zavar ez az állapot. Itthon mind a négy gyereket és apjukat életben, mitöbb jókedvben találtam, így levonhatom a nap mérlegét: remek volt!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ä
:)