2006/03/04

Néha azért engem is elhagy a humorérzékem.
Tegnap éppen ebédet főztem, mikor feltűnt a nagy csend. Betrappoltam a szobába, és hajhullasztó látvány tárult a szemem elé. A két kis ördögfióka kiszedte a fahasábokat a kályha mellől, szépen párhuzamosan elrendezték őket a kanapén, és egymás mellett állva ráhajolva egy-egy fadarabra rágcsálták azt.
A szájukból csorgott a fadarabkás, földes, koszos nyál, mindent (de legfőképp a kanapét), fadarabok és kosz borított.
Az ebéd természetesen odaéget.
Három napja cincálják az idegeimet, nem tudom meddig bírom még anélkül hogy ön- és közveszélyessé ne váljak. Minden front monnyon le!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálunk is őrület van, legszívesebben világgá mennék :( Holnap talán már jobb lesz... Nektek is :)

Névtelen írta...

jaj, ne haragudj, de annyira jót nevettem. bekka tegnap levett egy mézesüveget az asztalról, mindkét kezével könyékig beletúrt, majd próbált megszabadulni a méztől és mindent összefogdosott. annyira röhögtem, hogy nem bírtam egyedül lemosni:) de azért ez a farágcsálás überelte:)))

Névtelen írta...

Remélem azért legalább képeket csináltál:)))

Névtelen írta...

szlivka voltam az előbb, bocs megint:)

presh írta...

kadarm :-DDD hogy mi mennyire nem unatkozunk :-DDD

szlivka sajnos nem fenykepeztem le, attol sokkal mergesebb voltam.
de nehany ilyesmit megorokitettem mar, pl ivant mikor a kek ceruzat elszopogatta, es mire eszrevettem mar mindent kek nyal boritott...

Névtelen írta...

Ne haragudj, de könnyesre röhögtem magam ezen a sztorin. Annyira látom magam előtt, ahogy a két kis huncut a fadarabokat rágcsálja! És milyen jó látni néha, hogy nemcsak az enyémeknek vannak ilyen eszement ötleteik! :-)