2004/03/05

hogorbe
Hát megcsináltuk a tesztet. Kicsi Derengő már nem is olyan derengő, hiszem a második csík erősebb lett mint a kontrollcsík.
A görbém tankönyvi...

Vettünk múlt hétvégén Emmának egy nagy puha szőnyeget, és egy játszószőnyeget, hogy azon randalírozhasson, ha elesik ne üsse magát annyira oda. Kb 3 másodpercig tartózkodik rajta, utána lemászik róla a gép felé. Na, akkor elő a tapilapokkal! Kitapilapoztam a szőnyeg és az íróasztal közötti részt.
Akkor felszedte a tapilapokat, és nagy élvezettel rágcsálta. Ezután leterítettem rá egy gyerekpaplant, hogy ne egye meg teljesen a műanyag darabkákat.
Ezután kizárólag rajtam volt hajlandó tartózkodni. Ma a járókát is félretoltam, hogy legyen szabad mozgástere. Megtalálta azt a 60x40 cm-es részt, amit nem fed semmiféle szőnyeg, tapilap, paplan, a csupasz csúszós parketta van csak. Na ezen a kis területen tartózkodik kb fél órája, és a négyes csomagolású popsitörlő csomagot rágja, püföli...
Azt hiszem mindig egy lépéssel előttem fog járni leleményességben, feladom. Tanuljon meg esni a parkettán, jöjjön rá magától hogy a nylonnak nincs is olyan jó íze...

Nincsenek megjegyzések: