2003/12/15

havas fenyo szilvagyon
Hehhh... Az előbb bevillantott a tél, de el is takarodott. Konkrétan arról van szó, hogy kb. 5 percig hóvihar volt. Most persze már szebben süt a nap, mint az elmúlt pár héten bármikor is. Nagyobb átélést kéne belevinni, hát hogy lesz így fehér Karácsonyunk?!

Mára virradóra úgy döntöttem, vége a lazsálásnak, gyógyultnak nyilvánítottam magam az összes kórságból, és nekiugrottam a házimunkának. Nem túl szórakoztató program, de legalább a lelkiismeretem nyugodt. A konyha meg van csinálva (azóta már újra összekoszolva), mosok, kicsit molyoltam a könyvespolcon is.
A legnagyobb baj ezzel a lakással az, hogy kb feleakkora, mint lennie kéne. Tudom, tudom, sok ember sokkal kisebb lakásban él (mint pl én gyerekkoromban), de annak a sok embernek valószínüleg nem könyvmániás a férje. Persze ez igazságtalan, hiszen nekem is rengeteg mániám van. Közös nagy örömünk a gyűjtögetés. Megveszünk minden vackot, aztán persze főhet a fejünk, hogy hova rakjuk. Jura cipősdobozokat gyűjt, én meg befőttesüveget (különös tekintettel a bébiételes üvegre). Tegnap már javasoltam, hogy talán az ő cipősdobozaiba tehetnők az én befőttesüvegeimet...

Nincsenek megjegyzések: