2013/08/10

Vadaskert

Nem vadaspark, de nem ám. A Vadaskert egy meglepően jól működő dolog, fel sem foghatom, hogy lehet, hogy még nem verték szét...
Bár mi auti-vonalon csak felületesen ismerjük, állítólag ADHD-ban is erősek. Nagy előnye, hogy OEP által finanszírozott, ami jelen helyzetünkben nem utolsó szempont.
A kivizsgálás alapos, én ezt hallottam, és szeptemberben ez ki is fog derülni. Nagy a túljelentkezés, nehéz bekerülni, nekem mégis szerencsém volt, mert alig másfél hónapra kaptam időpontot Milossal kivizsgálásra. Jó érzékkel most augusztusban kértem időpontot, a legnagyobb uborkaszezon közepén.
Így tehát szeptember 26-án megyünk Miloskával.

5 megjegyzés:

szlivka írta...

Én is oda jártam pszichológushoz, amikor terhesen megbakkantam, hogy hogyan nekem gyerek, amikor nem volt egész életemben anyamintám, mit tudnék kezdeni egy élőlénnyel. Nagyon sokat segítettek!!!!!

Erika írta...

Mi is voltunk már kétszer a kisfiammal diagnózisért, nekem jó véleményem van róluk, és a szülőtréningek nagyon sokat segítenek!
Gratulálok a sikeres felvételihez a fősulira! Akkoriban kapcsolódtam a blogodhoz, amikor a biosz érettségiről írtál. Jövőre én is szeretnék felvételizni...

presh írta...

szlivka nem is tudtam, hogy felnőtteket is fogadnak szülőtréningen kívül, tök jó!
Erika köszi :D Bárczira készülsz te is?

szlivkaszilvi írta...

Igazából, akinél voltam az főleg "családpszichológus", családokkal foglalkozik, de engem "bevett". Elvileg egy idő után Z-nek is be kellett volna szállnia, de ő nem volt hajlandó:).

Erika írta...

Igen, én is oda készülök! Remélem sikerül:)