2010/06/09

Első nap a bölcsiben

Legalább is az első hivatalos beszoktatós nap, hiszen péntek óta sokat lógtunk ott délutánonként, mivel a nagy meleg miatt az oviudvar felöli részen játszanak a kicsik.
Én vittem mindhármójukat, először bevittük Milost a bölcsibe, őt otthagytam, és átkísértem Emmát meg Ivánt az oviba. Mikor visszaértem, vígan játszott a csoportban, nem is vett észre.
Nemsokára eltört a mécses, mert ki akart menni az udvarra, de nem lehetett.
Onnantól kezdve főleg az ölemben volt, nem bújt, csak kellett neki a háttérország. Néha tett egy kört, de mindig visszatért hozzám.
Én közben locsogtam a dajka nénikkel, kivel mi történt az elmúlt két évben, mert csak futólag találkoztunk.
Milosnak a jele hajó lesz, jó kis fiús jel. Én napocskát szerettem volna, mert szerintem az illik hozzá legjobban, de az sajnos foglalt volt. Sebaj, a hajó is tökéletes, Jurának nagyon tetszik.
Végül kimentünk az udvarra, de ott már nagyon fáradt volt, inkább csak az ölemben ücsörgött. Érdekes, hogy nem különösebben stresszelte le a dolog, hiszen egyszer sem kért cicit.
Tíz körül elindultunk haza, hiszen neki az már alvásidő, majdnem el is szundított a kocsiban.
Holnap már ott is alszik...

Nincsenek megjegyzések: