2010/06/11

Beszokott, sitty, sutty...
Ma reggel már csak kicsit voltam vele. Remekül elvan, imádják. Mondjuk naná, tényleg imádnivaló kismókus.
A rámszakad nyomasztóan sok idővel megpróbálok valamit kezdeni, mondjuk régóta esedékes restanciákat letudni.
Az egyik nagyon régi vágyam a névváltoztatás. Nem gondoltam igazán bele házasságkötéskor, hogy élhetetlenül hosszú nevem lesz. Nagyjából azóta használom nemhivatalosan a rövidebb verziót. Most úgy döntöttem, hivatalossá teszem, mert ezzel a mostanival csak a baj van...
El is indítottam a dolgot...

2 megjegyzés:

Milkabogre írta...

Most vagyok a farmodon:)

Akecsk írta...

Iricc, ha van időd írjál nekem erről a névváltoztatás dologról.
Nagyon régóta rágom magam rajta én is, már pszichoval is elemeztem, gyakorlatilag csak lépnem kéne.
Hogy van, mi a menete, merre induljak?
Köszönöm, ha szánsz rám időt, Mazsi.