2007/08/02


A homeós doki néni azt mondta, azért van ez az egész (krupp, betegségek), mert Emmának extragyenge az immunrendszere. Egyszerűen ilyen típus. Nem bíztatott túlságosan, szerinte hónapokba fog telni, amíg gatyába rázzuk a dolgot. Dehát a homeopátia a türelmesek gyógymódja ugyebár...

Kaptunk egy hosszú listát a beszereznivalókhoz, úgyhogy immunrendszer vigyázz, kész, TŰZ!


Iván remekül üzemel, és hála a nagykésnek a feje is elég jól néz ki. (Akinek ilyen eleven gyereke van, mindig legyen kéznél a nagykés - nem nem azért -. A fejen keletkező ütések helyét azonnal le kell vele szorítani fél-egy percig, és bár rettenetesen fáj, és a gyerek visít mint a választási malac, nagyszerűen megelőzi a fejen keletkező (ijesztő mértékben növő) diónyi, vagy félbaracknyi hematómát. Mert az aztán tényleg nagyon- és sokáig fáj.)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

én meg találkoztam anyujkával aki zsebkendőre löttyintett pálinkával kezelte a duzzanatot és bevált:) bár nem értem hogyan hat

presh írta...

ez nagyon érdekes, legközelebb kipróbálom
sokkal humánusabbnak hat, mint a nagykés.

Eszter írta...

igen ezt a késes szorítást én is hallottam, de ha mondjuk a játszin történik a dolog, jól mutatnánk, ha előkapnánk a nagy, szélespengéjű késünket. Remélem Emmánál lesz hatása az immunerősítésnek. egyszerre több pirulást is kell szedjetek?

Eszter írta...

pirulást=pirulát (bocs)

Névtelen írta...

A kanál és a tortalapát, sőt, egy csészealj is ugyanúgy megteszi, a lényeg a nagy hideg felület.

MuT

Névtelen írta...

Árnikakrémnek is ilyen hatása van, visítás nélkül. Játszin is könnyebb előkapni.

Milkabogre írta...

Ne hagyd magad eltántorítani, vidd magaddal a játszótérre a jatagánt! :D

Névtelen írta...

Milka voltam az előző.