2007/01/15

Történt pediglen, hogy egy reggel úgy ébredtem, hogy álmodtam egy klassz regényt.
Nem ez az első eset, hát kaptam magam, gyorsan megírtam a vázlatot még aznap. Elkezdtem kidolgozni a figurákat, cselekményt.
Aztán itt meg is álltam. Csak nem sikerült elkezdenem, mert attól tartok valami középszerű vacak kerekedik ki belőle.
Keseregtem is Jurának egy sort, hogy hát a fene vigye el, minden tisztességes szakmának van iskolája, kell legyen az írásnak is.
Kiderült, hogy (véletlenül?!) épp a minap hallott róla, Magyar Író Akadémia.
Hát ide fogok én járni februártól.
Két szemeszteres, a második szemeszter elvégzése után szakmát is ad. Irodalmi és alkalmazott írói referens is lehet még belőlem...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húúú, hajrá. Mondtam én már neked régebben, hogy miért nem írsz, na, most várhatom is az írásodat:)

Névtelen írta...

ez szuper, drukk :)
megnéztem az oldalt, érdekes dolog. megkérdezhetem, tudod már az árat? mert erről nem szól a fáma...

Névtelen írta...

közben megtaláltam.

Névtelen írta...

Bezony, ez jó dolog, már ősszel megkísértett, de az ára sajna nálunk nem fér bele. Majd mesélj milyen, hátha addig vágyakozom, hogy felveszünk rá valami kölcsönt... :)

Névtelen írta...

macsi, majd veszünk fel rá együtt kölcsönt :) engem is az ára tart vissza, magamra most ennyit nem költhetek...

presh írta...

hajrá csajok! majd referálok :-)))
(eddig nálunk sem fért volna bele sajnos)