2007/01/26

Receptblog

Nem vagyok az a receptíró fajta, én inkább olyan vagyok, aki szép csendben kipróbálja, amit mások írnak.
De most itt van mégis egy, végtelenül egyszerű és nagyon finom. A Kapa, kasza, fakanál utolsó részéből csentem el. Íme:

Sütőtökleves

Végy néhány kisméretű sütőtököt, vágd le a tetejét, kapard ki a magokat. Tegyél bele jó sok reszelt sajtot, sót, borsot, (én még fehér borsot is tettem bele) szerecsendiót. Öntsd fel a teteje alatti 1-2 cm-ig tejszínnel, és vissza rá a tetejét.
Forró sütőben 40-45 perc.
Nyammi!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

És akkor a húsát eszed hozzá, ahogy kanalazod a leveset? És a végére csak a külső héja marad? Mert amúgy jól hangzik, csak elképzelni nehéz.

Meg nem gyerekbarát... Előre látom a képet, ahogy a kanállal "véletlenül" átfúrja a tök oldalát és ömlik ki rajta a leves, én meg ordítok...
:-)))))))))

presh írta...

Bizony, ahogy mondod. Klasszul megsül a tök, és az olvadt sajtos, tejszínes cuccba belekanalazom a tök belsejét.
Nagyon nyami!

Gyereknek előre kikapargatom az egészet egy külön kis tálkába, neki úgy adom ordításprevencióból kifolyólag :-)))