2010/02/26

Mivel hétfő óta láztalan volt, és a köhögés ellenére javult az alvás is, egészen bizakodó voltam.
Aztán éjjel arra mentem be a szobába, hogy nagyon szaporán veszi a levegőt. Megtapogattam, tűz forró volt.
Nem akartam feleslegesen piszkálni, így csak a nyakredői közé dugtam be a hőmérőt. 39,4.
Kapott kúpot, kicsit nyavajgott, de a cicin szépen elaludt.
Legközelebb hajnalban ébredt, teljesen láztalanul, reggel pedig olyan kis vidám volt, mintha éjjel mi sem történt volna.
Persze mivel ez pénteken zajlott, jobbnak láttam elvinni a dokihoz, és ha már ott jártunk, vittünk pisit is.
Szerencsére minden rendben, a doki néni szerint a vírus utolsó rúgása volt ez... Hát nagyon remélem...
Este koncertre megyünk Jurával, már egy hónapja megvettük a (méregdrága) jegyet. Don Giovanni, BFZ előadásában, Fisher Iván vezényletével...

Nincsenek megjegyzések: