2010/02/22

Beteg

Szerda éjjel lázasodott be, csütörtök déluán bekruppolt. Azóta hol jobban, hol kevésbé el van anyátlanodva.
Éjjel óránként ébred (ez az 5. éjszaka volt). Köhög, szörcsög, egyérleműen fáj valamije. Hasa, torka?!
Sokat alszik rajtam is éjjel. Én kissé zombi üzemmódban vagyok. Érdekes, hogy az óránkénti kelésektől legjobban a hátam fáj. Hajnalban már annyira, mintha a gerincem mentén hasadnék szét. Nappal elvagyok, de hatékony munkavégzésre tökéletesen képtelen vagyok. Kifejezéstelen arccal ülök a gép, vagy a tv előtt. Ha Milos ébren van, akkor javarészt rám van kötve.

3 megjegyzés:

Eszter írta...

jaj szegények! remélem hamar túl lesztek már rajta :)

Névtelen írta...

szia! olvasgattam nalad, remelem nem haragszol! jo pofa ahogyan írsz, nagyon tetszik!

a betegeknek en is jobbulást kivanok!

p.s.: ha nem haragszol,kilinkeltelek igy ismeretlenül is :-) üdv, anna.

presh írta...

nem haragszom, sőt, üdv itt nálam, és köszi :-D