2009/01/11

Szombaton vettem még egy nagy levegőt, és elvonszoltuk magunkat az utolsó beszerző túrára. Ez javarészt egy DM totális kifosztásából állt.
A betét szekciónál meglehetősen elbizonytalanodtam, egy negyed órácskát elhezitáltam, majd telefonos segítséget kértem mzs-től.
Annyira nehezen ment már nekem a vánszorgás, hogy elhatároztuk, mindent beszerzünk, nem csinálok több ilyen túrát.
Kicsit nyafogtam, hogy hát ugyan kaptunk egy csomó babaruhát, de a "saját hazamenős ruha" minden babának dukál.
Végül betébláboltam a H&M-be, és a C&A-ba, és rögtön megértettem, milyen óriási leárazásokról beszéltek a csajok a neten.
Szerencsére pici méretekből még volt választék, rendesen kistafírungoltuk a fiatalurat egészen csekély összegért.
Van már új hazamenős cucca, így megnyugodott a lelkem.
Jura végtelenül jófej volt. Tudom, hogy erre a hónapra alig maradt már pénzünk, de nagyvonalúan fizetett minden boltban, semmire sem mondta, hogy nahát ezt már nem.
A kiságy most már csurig van rakva mindenféle cuccokkal, amik a kórházba kellenek majd, úgy tűnik néhány apróságtól eltekintve tényleg minden megvan...

Nincsenek megjegyzések: