2009/01/23


(Ezen a képen én a cicát, a kutyát, a madarat és a középső virágot rajzoltam, a többit Emma.)

Minden nap ovi után megy a postázás, legújabb kedvenc játékunk. Ők rajzolnak valamit, aztán nekem adják a lapot, én is rajzolok valamit, visszaadom nekik, ők is rajzolnak, stb...Emmával inkább állóképeket rajzolunk, míg Ivánnal egész történetet. Teherautó, amiről leborulnak az almák, én seprűt rajzolok, ő bácsit a seprűhöz, majd kosarat, amibe bele lehet szedni az almát, stb...
Tényleg csak a fantázia szab neki határt, hogy mi minden kerül a képekre. Emma szereti az állatokat, a színeket, minden képén mindig minden mosolyog. A növények, az állatok, de még a ház is (az emeletes háznak dupla mosolya van).
Imádom a képeit, csupa derű és játékosság.

4 megjegyzés:

mamaka írta...

Hogy ez nekem eddig még nem jutott eszembe! Hogy a saját gyerekeimmel is játsszam ezt, ne csak a munkahelyen!!!

muzsi írta...

mamaka, hehe :)

iricc, nagyon szép rajz, micsoda színvilág! enyimek is szépen rajzolnak, de ettől messze vannak!

Sziltó írta...

Tegnap találtam rá a honlapodra, máig megállás nélkül olvastam :o)
Asszem tábort verek!
Szép napot!

presh írta...

Szia Sziltó!
Üdv itt! :-))