2008/11/07

Öt év

Öt éve halálos izgalomban voltam, mentem fodrászhoz, sminkeshez...
Öt éve a taxis bácsi, aki a Bakáts téri házasságkötő terembe vitt rettenetesen izgult. Csak úgy ragyogott az arca, mintha ő lenne az örömapa.
Öt éve ez a taxis bácsi a Bakáts téren előkotort a számtalan alsószoknyám közül a hátsó ülésről.
Öt éve nagyon reméltem, hogy ezt a dicstelen belépőt a leendő férjem nem látja.
Öt éve épp hogy elrendeztem a ruhámat, mikor kilépett a kapun Ő.
Öt éve arra a fél percre kisütött a nap, és megcsillant a nyakkendőjén. Ott állt a lépcső tetején talpig napsugárban és boldogságban.
Öt éve még halálosabb szerelembe estem, ha azt még lehetett fokozni.
Öt éve kimondtuk a boldogító igent.
Öt éve Emma felkurjantott, mikor szülei életre szóló szövetsége megköttetett.
Öt éve hatodmagunkkal beültünk egy étterembe a Ráday utcában.
Öt éve kezdődött hivatalosan is a közös utunk.

Ma reggel, három gyerekkel az ágyunkban arra ébredtünk, hogy életünk egyik legjobb döntését hoztuk meg akkor.
Ma reggel biztosan tudjuk, hogy az az igen tényleg boldogító.
Ma reggel nincs fodrász, nincs sminkes, nincs szép ruha, nincs taxis bácsi, csak a tudat van, az életem jobban alakult, mint azt valaha is reméltem.

2 megjegyzés:

jakiagi írta...

Gratulálok, és még sok-sok ilyen öt évet kívánok Nektek!
sirwins

Milkabogre írta...

:)