2008/11/15

Áááááá, százezredszerre kell ma meghallgatnom a Hani-hani-t a Mamma Miáról. Ivánnak az a kedvence.
Hetek óta tart ez a Mamma Mia láz, nekem már a fülemen folyik ki, érzem, hogy közeleg a pillanat, mikor valami végzeteset, és visszafordíthatatlant teszek.
Nincs az a bíróság, ami elítélne, ha ma létezne inkvizíció, tuti, hogy a leggonoszabb kínzások között szerepelne a Mamma Mia végtelenített lejátszása. Bár lehet, hogy ennyire még a jezsuiták sem könyörtelenek...

U.I. Nem, soha többet nem teszveszezek. Hogy ez mekkora szívás. Töredék pénzekért hisztis picsákkal (és pöcsökkel) alkudozni... Inkább elajándékozom a cuccainkat. Lehet, hogy bebukok pár ezer forintot, de sokkal jobban fogom magam érezni utána.

2 megjegyzés:

zso írta...

mi történt a teszveszen?

presh írta...

semmi különös, csak a szokásos kekeckedés, hogy miért is nem fényképeztem le minden foltot, az nem elég, hogy odaírom, hogy koszos, és mosni kell (ez egy babakocsi volt), és különben is, miért is nem mostam ki én eleve, stb... ja, hogy pontosan ezért jóval olcsóbban adom, és még abból is engedtem, az természetes, hát még jó hogy...
amikor meg azt mondom, hogy nem kötelező megvenni, csak ha tényleg tetszik (sőt, visszaveszem, ha az a csokifolt nem jön ki), akkor meg sértődés.
ehhh, mind1 tapasztalatnak kiváló...