2006/05/27

Emma pénteken már a nagydolgát is a bilibe végezte. Király kiscsaj.

Ellenberger Ecsike megint alkotott. Őrületesen irigy az Emma szobatisztasága körüli hajcihőre, így minden alkalmat megragad, hogy bemutassa, ő is szobatiszta. De legalábbis le tudja már operálni magáról a pelust.
A hét közepén (mialatt én kiszaladtam Emma bilijével, és lekaptam pár tiszta ruhát a szárítóról - sacc/kb másfél perc) levette a pizsamáját, es a kakás pelusát, amit szép akkurátusan leterített a földre. Majd a kakiban nyúlkálva alaposan összekente magát a fent említett végtermékkel. Mire visszaértem, olyan volt mint egy kis hadiövényre lépett indián, tele barna harci csíkokkal.
Én meg megsemmisítettem a nagy munkát egy alapos suvickolással. Ellenvetését hangos sivalkodással juttatta tudomásomra.

Tegnap pediglen csak a pelust operálta ki a pizsamájából (amolyan lábfejes, hátulgombolós egybepizsi), ami akkor még csak pisis volt.
Jura vitte le a gyermeket, és akarta felöltöztetni. Én a hangosan szentségelésre figyeltem fel.
Kiderült, hogy beletrottyantott a pizsibe, pelus nélkül, ami lecsúszott a pizsi lábfejébe.
Jura Ecsikét, én a pizsamát mosdattam ki...
Jura rezignáltan csak ennyit fűzött az esethez: így már érti, miért lépkedett olyan óvatosan a gyerek...

Nincsenek megjegyzések: