2012/07/17

5-6. hét

Az ötödik hét csendes érdektelensége után a meleggel együtt odalett a testem ellenállása is, újra beindultak a dolgok.
Ma reggel nagy öröm ért a mérlegen, a súlyom újra ötössel kezdődik (ilyen kb. 4 éve nem volt). Tornázni továbbra sem járok, de a múlt héten intenzív úszásra jártunk a gyerekekkel, megtette a hatását.
Sajnos utolért a nők szokásos baja a fogyókúrában, a mellemből is fogytam kicsit. Mondjuk nem igazán bánom, az eddigi 90/95D-ről már csak 85D, esetleg 85C a melltartó méretem. A mellemet jövőre úgyis megcsináltatom, de maradok a C kosárnál, semmi kedvem csöcsmanci lenni, akinek a férfiak soha nem néznek a szemébe.
Apropó férfiak. A súlyvesztés kedvező hatása, hogy sokkal merészebb ruhákban járok (azért ciciben bőven van mit villantanom), és igencsak élvezem, hogy újra megbámulnak a pasik.
Ezen a héten már nem rendelek kaját, vettem norbis cuccokat, azt esszük Jurával, és odafigyelünk, hogy mit eszünk és mennyit. Segít a dologban, hogy a héten a gyerekek nincsenek itthon (péntekig), és csak diétás étel teszi be a lábát a házba.
Továbbra is a legnagyobb fegyver a hat óra utáni nem evés.
Súly: 59,5 kg
Jura -7 kg-nál tart, lógnak rajta a ruhái, szuperül néz ki!
(Szintén fogyizók meséljetek, ki hol tart?)

4 megjegyzés:

gabi79 írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Az egyik szomszéd csak Norbival, torna nélkül szinte elérte a versenysúlyát. Még 1-2 kg van rajta és talán most lezd újra sportolni.
Én hízok, 34. hét 10 kg, sok szerintem, de vizesedem is rendesen :)

szlivkaszilvi írta...

és 6 után egy falat nem éri a szátokat????? na, ezt vagyok én képtelen, pedig pont ez kellene a legjobban nekem, mert most is bacon szalonnát zabálok:(. Valami agykontroll kellene nekem.

presh írta...

a bacon szalonna teljesen rendben van, ha nem eszel hozzá kenyeret. esetleg norbi kenyeret lehet.
persze hogy nem mindig sikerült. de ha pár napig igen, akkor tuti elindul a súlyom lefelé.

presh írta...

Gabi hát ez egy ilyen időszak :-))