2011/05/20

Rosszfej-e vagyok?

Telefonbeszélgetés a zemberrel este 9-kor, ő kocsiban, én már ágyban.

-Egész nap szörnyű rosszkedvem volt -így ő.
- Meg is értem, szar heted volt. Hétfőn vacsora a lengyelekkel abban az új étteremben, amit az a trendi szakács nyitott, kedden ebéd a Klasszban, este tudtad csak behozni az emiatt elmaradt munkát. Szerda este koccintás a frissen házasodott kolleganőnél, és miután megígérted, hogy csütörtökön hazaesz időben a fene, kicsit elcsúszott a dolog, hiszen nyilvánvalóan munka után el kellett menned vásárolni a holnap esti tapas-vacsira, mivel te főzöl, megcsillogtatva a séf-vénádat az ámuló kollegáknak.
- Hidd el semmi kedvem elmenni arra a tapas vacsira...
- Megértem nekem is fárasztó lenne már a héten ötödik napja szórakozni menni a barátaimmal az esti vacsi-fürdetés-mesélés-altatás helyett. Szar neked, de nagyon...
- Nem értesz meg. Azért vagyok rosszkedvű, mert nem tudjuk méltón megünnepelni a szülinapodat...
- WTF???? Tudod mit? Én most leteszem a telefont...

3 megjegyzés:

szlivkaszilvi írta...

Kérj tőle szülinapodra egy napot, amikor napközben azt csinálsz, amit akarsz (persze szponzorálva általa), miközben ő intézi a gyerekeket (bármi módon), majd este kettesben vele (programot ő szervezze). vagy csak simán kérd, hogy arra a napra cseréljetek:):):).

szlivkaszilvi írta...

és amúgymeg: ISTEN ÉLTESSEN NAGYON SOKÁIG!!

Melinda írta...

Eddig csak olvastalak....
nem nem vagy rosszfej, csak nagyon jó anya, a párod meg nagyon férfi....aki tökéletesen más dimenzióban éli meg az életetek eseményeit (és hogy ez nekem mennyire ismerős:)...) :)
Nagyon sok boldogságot kívánok, Isten éltessen!
Üdv:
Melinda