2010/05/04

Az anyák napi ünnepség szuper volt, egészen különleges előadás volt.
Milos gyönyörűen elvolt a bölcsiben, szinte végig homokozott. A műsor után a szokásos őrjöngés ment a gyerekek részéről, lehullott róluk az izgulás miatti stressz, és betoltak egy csomó cukrot süti és rostos lé formájában.
A hőmérséklet is a tetőfokára hágott, újra bebizonyosodott, hogy jól tettem, hogy a leglengébb ruhánkba öltöztünk mindannyian.

Emma kis kártyáján ez állt:
Anya! Szeretlek, mert jársz velünk lovagolni. Szeretem, ha ültetsz velem százszorszépet! Ha félek a sötétben, te megvédessz a sötéttől. Minden kérdésemre válaszolsz. Emlékszem, kiskoromban vettél nekem egy krumpli orrú manót, aminek imádtam az orrát!

Ivánén pedig ez:
Azért szeretem Anyát, mert ő kedves...
mert Anya a BARÁTOM!

1 megjegyzés:

Eszter írta...

aranyosak ezek a kis kártyák. Ezt az ovónők csinálták, megkérdezték a gyerekeket, és azt írták rá, amit ők mondtak?