2009/03/25


Paranya

Milos a bal szemét sosem nyitja ki annyira, mint a jobbat. Az első hetekben egyáltalán nem is nyitotta ki, fél szemmel sandított gyanakodva a világra.
Mondtam is tegnap a védőnőnek, aki megmosolygott. Azt mondta, egyszerűen arról van szó, hogy az a szeme kisebb, és hát az ilyen duci babák (höhö, finoman fogalmazva... mégis mit lehet mondani egy olyan gyerekre, aki heti fél kilót hízik - jobbára arcra...?!), na szóval az ilyen duci babák könnyen behízzák a szemüket, és a hájtól hurkáktól nem is tudják kinyitni...
Na tessék, én meg már komplex neurológiai rendellenességről fantáziáltam, pedig egyszerűen csak dagadt kissé husi a gyerek.


Mosollyal továbbra sem kényeztet szemtől szembe, a hatalmas vigyorokat és csiklandós kuncogásokat kizárólag a mellemnek tartogatja.

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Nagyon édes kis Mosolygombóc! :)

sipric írta...

szia presh,

bocs, h RO-ból belepof. Szerintem ha pár héten belül nem múlik el a "sandítás", egy Dévény-vizsgálatot megér a helyzet. Az én csajszim születéskori féloldalas arcbénulására is azt mondta gyerekorvos, védőnő, hogy elmúlik, kinövi. Nem nőtte ki, azóta javul, mióta egy ismerős javaslatára dévényes arcmasszázsra járunk.

Igaz, az én lányomnál jóval észrevehetőbb volt a gond, simán lehet, hogy Milos tényleg csak szemhéjra hízott :)) csak a saját tapasztalataink miatt rögtön ugrottam a témára.

Gratula a gyönyörű kissráchoz!

Leddy írta...

Zabálnivaló kis boci :)

presh írta...

köszi :-)

sipric na hát ez az, nekem is ez a parám. mondjuk javul a helyzet, pár napja szépen nyitja azt a szemét is.
de olyan szerencsés vagyok, hogy egy barátnőm pont dévényes, szerintem megnézetem vele. tuti ami ziher alapon...