2009/03/10

Nőnap
Én nőnapra virág helyett inkább alvást kértem, és kaptam is, igaz csak egy nappal később...
Milos egész jól tartotta a 2,5-3 órás ébredéseket éjjel, és csak egyszer kellett szívni az orrát.
Én tegnap este megpróbáltam megnézni a Bones-t, de képtelen voltam ébren maradni. Esélytelen vagyok egy 10 után kezdődő film megnézésére.
Reggel Iván bejött, és akart valamit, de én olyan kómás voltam, hogy nem is emlékszem rá, mit mondott, csak arra, hogy könyörögtem neki, hagyjon aludni.
Szegény látta, hogy nem tud velem mit kezdeni, szóval békénhagyott.
Reggel f9-kor ébredtünk Milossal, felkaptam a kis tátotogó madárkát, és lecaplattam a földszintre. Mi ez csend? Már nem is voltak otthon. Jura összekészítette őket, és már el is mentek az oviba. Iván úszócucca itthon maradt, de később kiderült hogy direkt, hiszen Iván nem akart ma úszni...
Egy biztos, kipihentebb vagyok, mint terhesen...

Nincsenek megjegyzések: