2009/03/04

Nem tudom létezik-e a bébiblúznak ellentéte, de az biztos, hogy én abban az állapotban vagyok.
Tökéletesen kerek a világ, boldog vagyok és kipihent. Végre tudok aludni, ha 3-4 órát is, de akkor legalább mélyen alszom.
Persze könnyű egy ilyen remek gyerek mellett.
Kezdi beállítani a napirendjét, reggel 1-2 órát már ébren van, fekszik az ágyában, nézelődik, dumál, röfög, hadonászik.
Közben én el tudom indítani a napot, zuhanyzom, felöltözöm, összeszedem a szennyest, a szétdobált pelusokat, kiürítem a szemeteseket, berakok egy mosást, stb...
Aztán elszunnyad egy órára, azalatt megreggelizem, esetleg begíújtok a kályhába.
Aztán egész nap eszik-alszik üzemmódban van, max negyed órákat van ébren.
Este megint ébren van egy órácskát, fürdés, hosszú szopi és alvás.
Éjjel 3-4 óránként ébred, kényelmesen falatozik, és szinte azonnal vissza is alszik. Ha még ébren van és úgy teszem le, akkor is visszaalszik néhány perc röfögés után.
Sajnos muszáj éjjel is pelusozni, mert iszonyat sokat pisil, reggelre simán kifolyik a pelusból, ha nem teszem tisztába éjjel.
De szerencsére nem szokta zavarni a visszaalvásban a pelusozás sem.
Remélem ezt a jó természetét megőrzi, és nem csak az újszülött demó üzemmód ez még...

4 megjegyzés:

moes írta...

egyedül vagy máris otthon? vagy a zurad otthon van veletek?

presh írta...

Ezen a héten már csak 2 napot van itthon, szerdán és pénteken.
Jövő héttől pedig teljes üzem, Milossal együtt megyünk a nagyokért az oviba.

szlivkaszilvi írta...

és reggel ki viszi őket?

presh írta...

az apjuk, abban nincs változás