2007/11/08

Vannak olyan helyzetek, mikor az embernek annyira nem akaródzik hazamennie pakolni, hogy inkább régóta nyomasztó restanciákat ró le.
Így esett, hogy tegnap elmentem fogorvoshoz (na ennyire nem akartam hazamenni pakolni). Lekapirgálták a fogkövemet, megdícsértek, hogy milyen remek a szájhigiéniám, majd én elárultam, hogy 4 éve voltam utoljára.
Van 3 picit lukas fogam, ami nem kiált azonnali tömés után, de azért ha már lendületben vagyok, akkor csináljuk meg. Holnap megyek is.
Aztán elmentem a nyelvsuliba, jelentkeztem angolra, kitöltöttem egy tesztet, és hát ajjajj, meglehetősen csikorogtak a kerekek a fejemben, be van nagyon rozsdásodva.
Szóval hétfőn csatlakozom a csapathoz, ha elmardásom van, akkor van lehetőség felzárkóznom magántanárral. Előre a középfokúért!
Ma vettem is füzetet, meg szótárfüzetet, el kell dugnom Emma elől, mert csak Spongyabobosat kaptam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hú nagyon elszántnak tűnsz!