2007/11/15

Az élet csupa móka és kacagás.
Az előbb hívott egy telefonos marketinges nő, hogy gondoltam-e arra még így Karácsony előtt (nyihhahahhaa), hogy befektessem a megtakarított (bruhahhahahaa) pénzemet, mert akkor nagyon jó lesz nekem. Rendkívül homályos magyarázatot adott nekem arra, hogy miért is lesz nagyon magas a hozamom (na persze ez azért napi árfolyamtól függ - fűzte hozzá), de még nekem, aki aztán hozzá sem szagolok a befektetésekhez is roppant gyanúsnak tűnt az egész.
Nem, nem kacagtam fel hangosan, hiszen honnan tudhatná szegény, hogy a Tücsökkel beszél (így ősszel), nem a Hangyával, ráadásul ő is csak a munkáját végzi.
Mindazonáltal megígértem neki, hogyha valaha is képes leszek ennyi pénzt összespórolni, akkor feltétlenül őket fogom megbízni a pénzem befektetésével.

Nincsenek megjegyzések: