2006/11/08

Tegnap volt a harmadik házassági évfordulónk, úgy volt, hogy elmegyünk vacsorázni egyet, valami klassz romantikus helyre.
Végül jól átgondolva letettünk róla, áttettük hétvégére.

Teljesen alkalmatlan lettem volna egyébként a kimozdulásra, nagyon vacakul voltam. Jura hozott kontaktlencse folyadékot, én meg repesve vártam, hogy végre kivehessem a lencsémet, erre Iván két perc alatt eltűntette a lötyit, égen-földön kerestük, sehol sem volt. Sírni tudtam volna. Késő este lett csak meg, ez a kis krampusz alaposan elpakolta egy zacskóba (egy ékszerdoboz, némi malac eleség, egy fél pár rózsaszín zokni, és egy csipogó kulcstartó közé).

A kineziológus csaj meg majdnem lemondta a mai randinkat. Azaz át akarta tenni jövő hétre, de olyan kétségbeesett lehetett a hangom, hogy visszahívott 10p múlva, hogy mégiscsak mehetek, elintézte :-)))

Édes Jurától meg kaptam egy szép nyakláncot, swarovski kristállyal. Azt mondta, hogy szeretné, ha ettől is még jobban érezném magam a bőrömben. Nem akartam elkeseríteni, de ezzel a betegségtől felpüffedt fejjel, karikás szemekkel, náthától vörös orral akkor sem érezném jobban magam, ha az angol koronaékszereket aggatta volna rám :-))))

De ma, mint hamvaiból éledő főnixmadár keltem. Igaz a torkom most már nagyon fáj, de sebaj, talán ha úgy teszek, mintha mi sem történt volna, akkor jobb lesz.
Nem lett jobb.

A kineziológus csaj szerint túl sokat várok el magamtól. (Na ebben viszont igaza van.) Tegyük hozzá, másoktól is...
Így aztán most saját hajamnál fogva kihúzom magam a mocsárból, mint Münchausen báró. Csináltam már ilyet, nem kunszt, csak egy kis odafigyelést igényel a dolog. Márha közben nem visz el a torokgyík...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írnál bővebben erről a kinezológus csajról? Róla, meg hogy hol található. Jöhet magánba. Köszi
És mostmár tényleg kitartás, mert csak felfelé vezethet az út, mert amin ti átmentetek az utóbbi időszakban, hát öregem...:(((((.

Névtelen írta...

Iricc, áruld el, hol kerülnek egymás mellé ezek a cuccok, a kulcstartó, malaceleség, ékszeresizé:)))

Egyébként kéne neked pihenned egy-két napot, nem tudjátok megszervezni?

presh írta...

szlivka irok majd mailt. veresen van a csaj egyebkent, es bea ajanlotta.

milka hát azok kérlek szépen az előszobában voltak szana és szét. te még nem voltál nálunk, nem tudod milyen brutál kupi tud lenni. 240 nm-en szétszóródik ez-az :-)))))