2006/11/20

Bár Emmának lement a láza, az anyai ösztöneim azt súgták, vigyem el mégiscsak orvoshoz ezt a gyereket (holott nem vagyok az a minden tüsszentésre orvoshoz rohanó típus) márpedig még ma, pedig a telefonos konzultáció alapján a doktornő szerint is ráért volna holnap elvinnem - akár.
Szegény csillagom zokogva közölte a dokival, hogy ő már meggyógyult. Nála is tele a padlás már ezzel az egész betegeskedéssel.
A vizsgálat eredménye tüszös mandulagyulladás.
Újabb 10 nap itthon, rahedli antibigyó, fél pénztárca a gyógyszertárban. Nem merem kiszámolni, hogy ebben a hónapban mennyivel gyarapítottam az ilyen-olyan patikák/orvosok kasszáját, súlyos tízezrekkel ugyanis.

Viszont a nap jóhíre, hogy egy helyi szaki ezerötér' kikalapálta a kocsim ajtaját.
Ja hogy nem meséltem még?!
Csak én lehetek olyan barom, hogy nyitott hátsó ajtóval próbálok meg beállni a garázsba... Kéretik nem hangosan hahotázni, Jura szerint a házban nagyobb kárt tettem mint a kocsiban. Jó nagy kráter éktelenkedik ugyanis a garázs falában...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Emmának csókjaim és sajnálom, hogy újabb betegség kopotatott nálatok is (mert nálunk is).

Jurának meg mondd meg, hogy én ugyanezt a műsort megcsináltam az autóval úgy, hogy nyitott ajtóval próbáltam kiállni a garázsból (mert persze közben bontogattam a postaládából kivett leveleket, és nem tünt fel, hogy nem csuktam be a kocsiajtót, csak az irtózatos recsegés-ropogásra kaptam fel a fejem). Úgyhogy én is ilyen barom vagyok. Nálunk a kocsiajtónak lett nagyobb baja, mint a garázsnak, szépen felgyűrődött:(. Úgy rohantam el a Zoli egyik haverjához, hogy legalább annyira kalapálgassa ki, hogy ne ezzel szembesüljön a Zoli, hanem csak a felével:)))))). Persze azért megkaptam a fejmosást, hogy erre csak egy nő képes:))).

Névtelen írta...

nekem anyukám csinált olyat, hogy letette az üres üvegekkel teli bevásárlókosarat a kocsi mögé
a csomagtartóba persze nem jutottak be szegények ...
bezzeg a tolatást, azt megérezték :-))

tundesz

presh írta...

Na akkor ezek szerint nem csak én vagyok iyen széllel bélelt. Persze én is mást csináltam közben, mzs-vel dumáltam telefonon :-D

Mondjuk tényleg alig volt valami baja az ajtónak, a srác 5 perc alatt kikalapálta gumikalapáccsal. Még egy kis fényezés, és jobb lesz mint új korában :-D

Jobbulást Nektek szlivka!