2006/11/25

Csütörtökön megcsípett egy darázs (már megint)!

Igen, kizárólag az én csillagzatom állhat olyan pocsékul, hogy november végén (amikor élő ember darazsat már hónapok óta nem látott) megcsípjen egy ilyen szarházi szárnyas.
Azt hiszem ezek után aki eddig nem tudta, az minimum sejti, hogy allergiás vagyok rá. Igen! (Valójában a méhcsípésre vagyok brutál allergás, a darázs annyiból jobb, hogy nem halok bele. Micsoda mázli!)

Ehh... A nyomorult a felső szinten kiteregetett blúzomban kívánta álomra hajtani a fejét, de én keresztül húztam a számításait azzal, hogy felvettem az említett ruhadarabot. Ő meg dühében jól hónaljon csípett.
Itt látom beigazolódni a rémségesen rendetlen emberek igazságát. Mert kérdem én, mi van akkor, ha olyan pocsék háziasszony vagyok, hogy az a blúz tavaszig ott szárad? Kicsit beporosodott volna ugyan, de nagy cucc, darázskám kialussza magát, és az első napsugárral elszáll mézédes virágport rejtő virágmezők felé...

Ehhelyett itt maradtam én egy dagadt és viszkető hónaljjal, vedelhetem a gyógyszereket, hogy ne rohadjon le a karom, és az izületeim megint hetekig fájni fognak.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kezet foghatsz a pasimmal, aki elvileg szinten allergias a darazscsipesre, szal ot is megcsipte a minap egy, a takaronk alatt!!! hogy kerult oda, maig rejtely, total be voltam szarva hogy micsinaljak a haldoklo emberemmel, de semmi nem tortent, ergo vagy nem allergias (csak gyerekkori mendemonda), vagy mivel a terden csipte meg, nem nagyon terjedt szet....

presh írta...

Ki lehet nőni az allergiát.
De sanjos nekem nem sikerült. Tavaly nyáron a lábamat csípte meg, akkor egy hét után már akkorára dagadt, mint egy elefántláb. Ráállni sem tudtam, a pasim úgy vitt el a dokihoz (fostam, hogy kalcium injekciot kapok :)
Kaptam egy allergia elleni gyógyszert, az mindig kéznél van, és ha belém marnak, egyből szedem be.
Az a ciki, ha nyakon, vagy szájon csíp, az ödéma miatt lehet fulladás a vége.

Névtelen írta...

Minket ugyan nem csípett meg, de valami rejtélyes módon a gyerekszobában naponta ötösével vadászom le, úgyhogy nem csak nálatok vannak még ebben az időben darazsak. Ráadásul képtelen vagyok rájönni, hogy hol a fenében jönnek be:(.

presh írta...

Szellőztetéskor osonnak be a rohadékok! Ha van rovarháló az ablakon, csak azon szellőztess!

Névtelen írta...

Épp az a legrejtélyesebb, hogy van rovarhálónk a bukóablakon és csak azon szellőztetünk, mégis csapatostul vannak valahogy benn. Esküszön van valami lyuk abban a tetőtéri szobában valahol, de hogy hol és hogy?????