2011/12/09

Játék

Nem szoktam ilyet, mert általában ezeket a játékokat szimplán vírusmarketingnek tekintem. De Juci számomra egy nagyon különleges személy, és múlt hétvégén végre alkalmam volt vele személyesen is találkozni.
Pontosan olyan kedves ember, mint amilyen szépek a babái.
Waldorf babát mindenki egy kicsit máshogy készít. Ez is a lényege, szívből kell jönnie. Juci babái és manói messze a legjobban tetszenek, természetesen beleértve a sajátjaimat is. Míg én saját kútfőből varrogatok, addig ő elment, és a legnagyobbaktól tanulta ki a babavarrás rejtelmeit.
Aztán a saját szája íze szerint alakította át, és ettől még szebbek lettek, ahogy azt szombaton megtapasztaltam.
Megbeszéltük, hogy januárban elmegyek hozzá pár alkalommal, és megtanít igazán szép babát és manót varrnom. Már nagyon várom, talán mondanom sem kell :-)
Szóval itt van Juci játéka, ismerjétek meg ti is! :-)

1 megjegyzés:

sneci írta...

nálunk sehogy sem jött be a Waldorf baba. Nem értem, nekem annyira tetszenek, annyi szép gondolat áll mögötte, olyan finom puha anyagból vannak, és mégsem... rá sem néznek soha, sőt, pont ma kérdeztem őket, hogy mit vihetünk el a mikulásgyárba, és a két Waldorf babát hozták, hogy ezt mi nem szeretjük. Hát evvan, magasztos gondolat ide, bőrbarát anyag oda.