2010/10/13

Tudom, tudom, eltűntem :-)

Tegnap óta járok fizio-ra, egyelőre meglehetősen időpocsékoló bohóckodásnak tűnik. Tíz perc masszázs, egy rendkívül ügyetlen masszőr kislány előadásában (az a típus, aki belemélyeszti az ujjbegyét a csomókba, és addig nyomja, amíg át nem pattan az ujja alatt), utána pedig UH-os kezelés, az is pár perc.
Végigjárom a 10 alkalmat, aztán meglássuk...

A kocsim éppen szervízben, a megvásárlása óta esedékes vezérműizé-cserén van, meg még egy komolyabb listát is leadtam a srácnak, ha már ott voltam.
Végtelen türelemmel, és odafigyeléssel hallgatta a hibajeleségek leírását az előadásomban. Nagyjából ilyeneket mondtam: "na és van az az izéke ott középen, tudod, az a kis műanyag pöcökszerűség, amin az a kis fül van, na az mintha kicsit csálé lenne... De az is lehet, hogy másmilyen volt, és letörött róla valami, amikor a gyerekek műugrással szórakoztak elől, de ha le is tört, garantáltan nem lesz meg a hiányzó darab".
Ez a srác nagyon jófej, az egész szervíz nagyon korrekt, nem először járok itt, és mindig meg voltam velük elégedve.

És ha már kocsi, készülök egy kis autós szösszenettel is, hiszen Jura kocsija ismét szervízben van, kapott egy kölcsönautót, nagyon remélem, hogy megint három hónapig fogják szerelni a másikat, hogy ez jó sokáig nálunk lehessen.

Valamint készülőben van a "kis kórházi túlélő" posztom megírása is, ami kizárólag hasznos információkat fog tartalmazni, abban az esetben, ha hirtelen kórházba kerülne az ember mondjuk ha a gyereke fejreesik az oviban a pajtából.

Nincsenek megjegyzések: